کد مطلب: 204412
پيام رهبر معظم انقلاب درپي ترور «شهيد فخري‌زاده»:
پيگيري مجازات قطعي عاملان و آمران اين جنايت در دستور کار قرار گيرد
تاریخ انتشار : 1399/09/08 13:48:26
نمایش : 967
رهبر انقلاب اسلامي در پي ترور شهيد محسن فخري زاده در پيامي فرمودند: دو موضوع مهم را همه‌ي دست‌اندرکاران بايد به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پيگيري اين جنايت و مجازات قطعي عاملان و آمران آن و ديگر پيگيري تلاش علمي و فني شهيد در همه‌ي بخش‌هائي که وي بدانها اشتغال داشت.

به گزارش هفت چشمه به نقل از  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي در پي ترور دانشمند هسته‌اي شهيد، دکتر محسن فخري‌زاده پيامي صادر کردند.

متن پيام به اين شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ئي و دفاعي کشور جناب آقاي محسن فخري‌زاده به دست مزدوران جنايتکار و شقاوت‌پيشه به شهادت رسيد.
 
اين عنصر علمي کم‌نظير  جان عزيز و گرانبها را به خاطر تلاشهاي علمي بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والاي شهادت، پاداش الهي اوست.
 
دو موضوع مهم را همه‌ي دست‌اندرکاران بايد به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پيگيري اين جنايت و مجازات قطعي عاملان و آمران آن، و ديگر پيگيري تلاش علمي و فني شهيد در همه‌ي بخشهائي که وي بدانها اشتغال داشت.
 
اينجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ي علمي کشور و به همکاران و شاگردان او در بخشهاي گوناگون، شهادت او را تبريک و فقدان او را تسليت ميگويم و علو درجات او را از خداوند مسألت ميکنم.
 
سيّدعلي خامنه‌اي
۸ آذرماه ۹۹
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg