کد مطلب: 204398
جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل؛
الگو گيري از سبک زندگي شهدا بهترين راه حل مشکلات کشور است
تاریخ انتشار : 1399/09/06
نمایش : 821
جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: شهدا و ايثارگران در دوران دفاع مقدس مردانه در برابر دشمنان کشور ايستادند لذا الگو گيري از سبک زندگي شهدا بهترين راه حل شکست دشمنان و مشکلات کشور است.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ مظفر نادعلي پور جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در ديدار با خانوداده معظم شهداي شهرستان اردل با تبريک هفته بسيج  و گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام گفت: هشت سال دفاع مقدس مظهر حفظ ارزش‌هاي اسلام و انقلاب بود که شهدا و ايثارگران در آن دوران مردانه در برابر دشمنان کشور ايستادند لذا الگو گيري از سبک زندگي شهدا بهترين راه حل شکست دشمنان و مشکلات کشور است.

نادعلي پور اظهار کرد: بايد طوري زندگي کنيم که در آن دنيا مديون خون شهدا و خانواده شهدا نباشيم و لازمه آن سرلوحه قرار داند زندگي شهدا در تمام امور زندگاني است.

وي افزود: بايد از ظرفيت بزرگان و کساني که با تمام وجود انقلاب، جنگ و فرهنگ ايثار و شهادت را درک کرده اند در راه شناساندن آرمان ها و هدف شهداء به نسل جديد و آينده سازان مملکت استفاده کرد.چرا که ما هر چه داريم از شهدا ء و ايثارگران عزيز مي باشد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg