کد مطلب: 204397
تحليلگر مسائل سياسي؛
راه حل برون رفت از مشکلات اقصادي مديريت جهادي نه مديريت سياسي است
تاریخ انتشار : 1399/09/06
نمایش : 1104
تحليلگر مسائل سياسي گفت: مسئولين تفکر و مديريت جهادي و انقلابي را پيش بگيرند چرا که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم مديريت جهادي نه مديرت سياسي است.
به گزارش هفت چشمه؛ دکتر خداداد خدادادي  تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي  در ديدار رؤساي سه قوه و ديگر اعضاي شوراي‌عالي هماهنگي اقتصادي گفت: همان طور که مقام معظم رهبري در اين ديدار فرمودند" ما ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي فراواني براي بي‌اثر کردن تحريم‌ها داريم، به شرط آنکه بخواهيم و همت کنيم و به دل مشکلات برويم" لذا  براي مقابله با تحريم، راهي جز توجه به نيروها و توليد داخلي نداريم و نبايد به آمريکا اعتماد کرد زيرا تا زماني که روحيه استکباري دارد، سازش مردود بوده و منطقي نيست چراکه با استکبار نمي‌توان سازش کرد.

خدادادي با اشاره به عوامل افول اقتصادي آمريکا اظهار داشت: اين کشور مانند سابق ديگر يک ابرقدرت نيست و با ظهور قدرت هاي آسيايي اقتصاد اين کشور دچار مشکل شده است و در مسئله کرونا مشاهده کرديم که حتي توانايي تهيه ماسک را هم بدون کمک چين ندارند.

وي با بيان اينکه مسئولين  تفکر و مديريت جهادي و انقلابي را پيش بگيرند چرا که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم مديريت جهادي است نه مديريت سياسي گفت: مسئولان و مديران کشور بايد همگام با ولي فقيه حرکت کنند و از همه توان و ظرفيت داخلي در جهت پيشرفت کشور بهره گيرند.

تحليلگر مسائل سياسي تاکيد کرد: در اين شرايط با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري ما نيز بايد به کمک همنوعان خود بشتابيم و به هر گونه که مي‌توانيم با آنها همياري و همدلي کنيم و نگذاريم که شرايط سخت اقتصادي بيماري را بر مردم ما سخت‌تر کند.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg