کد مطلب: 204372
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خبرداد؛
اجراي بيش از 70 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل
تاریخ انتشار : 1399/08/30
نمایش : 968
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاري بيش از 70 برنامه به صورت حضوري و مجازي به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش هفت چشمه؛ سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: بسيج بنا به مقتضيات زمانه ماموريت هاي مختلفي را برعهده گرفته و بر عهده خواهد گرفت و اين را در ميدان عمل ثابت کرده است.

موسوي اظهار کرد: بسيج در هشت سال دفاع مقدس چه جان فشاني هايي کرد و به درستي که اگر بسيج در دفاع مقدس نبود و شکل نگرفته بود معلوم نبود سرنوشت جنگ و انقلاب چه ميشد.

وي از برگزاري  70 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبرداد و گفت:برنامه هاي هفته بسيج سال جاري با شعار “بسيج پيشرو خدمت اميدآفرين”در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

موسوي به عمده برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: عطرافشاني گلزار شهدا،برگزاراي يادواره شهدا،نشست هاي بصيرتي در فضاي مجازي، توزيع بسته هاي فرهنگي و بهداشتي و کمک هاي مؤمنانه از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به شيوع ويروس کرونا در کشور همزمان با سراسر جهان و ايجاد مشکلات اقتصادي براي مردم اشاره کرد و گفت: بسيج در خدمت رساني به مردم در زمان‌هاي مختلف آمادگي کامل داشته و از اولين روزهاي شيوع کرونا در صف مقدم مقابله با اين ويروس قرار داشت.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg