کد مطلب: 184313
جانشين فرماندهي سپاه قمربني هاشم عليه السلام تأکيد کرد:
ضرورت استفاده از خرد جمعي براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب
تاریخ انتشار : 1399/07/28 14:29:31
نمایش : 995
سرهنگ پاسدار مهران مرادي در چهارمين جلسه کارگروه جنگ نرم شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري بر استفاده از خِرد جمعي براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تأکيد کرد. ​​​​​​​
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ چهارمين جلسه کارگروه جنگ نرم شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري در سالن جلسات سازمان تبليغات اسلامي استان در شهرکرد برگزار شد.

جانشين فرماندهي سپاه قمربني هاشم عليه السلام در اين جلسه با تبريک حلول ماه ربيع الاول و گراميداشت هفته نيروي انتظامي به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال نفوذ با هدف تغيير در محاسبات مسئولين و مردم است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادي افزود: نفوذ در باورهاي مردم بويژه جوانان و مراکز تصميم گير و تصميم ساز نظام از اهداف دشمن در جنگ نرم به شمار مي رود.

وي، ادامه داد: هدف از برگزاري جلسات کارگروه جنگ نرم، استفاده از خِرد جمعي براي ارائه راهکارهاي راهبردي براي مقابله با جنگ نرم دشمن و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب مي باشد.

رئيس کارگروه جنگ نرم شوراي فرهنگ عمومي استان چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: نتايج احصاء شده در پايان جلسات اين کارگروه بعنوان سند تدوين مي شود و براي تصميم گيري و تصويب به شوراي فرهنگ عمومي استان ارائه خواهد شد.

در اين جلسه گزارشي از اقدامات آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري در زمينه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب ارائه شد و جمعي از حاضران به بيان نظرات خود در زمينه راهکارهاي رفع موانع و بهبود عملکرد دستگاه هاي مختلف پرداختند.

شايان ذکر است؛ هم افزايي براي توليد محتوا در فضاي مجازي، توجه ويژه به سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، انتصاب مديران متعهد و باورمند به ارزش هاي اسلامي و آرمان هاي انقلابي، پرهيز از خلط مسايل سياسي با مباحث تربيتي، توجه به نشست هاي ارزشي و دوره هاي ضمن خدمت با محتواي معنوي و اعتقادي، تشويق و معرفي الگوهاي برتر عفاف و حجاب و ضرورت ورود نمايندگان مجلس به موضوع نظارت بر مراکز آموزشي غيرانتفاعي و مراکز آموزشي خصوصي و اشراف آموزش و پرورش بر آنها، بومي سازي ابلاغيات وزارتخانه متناسب با ظرفيت هاي استانها و شهرستان ها در زمينه وظايف دستگاه ها در زمينه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و الزام رعايت شئونات اسلامي از سوي کارکنان دستگاه هاي مختلف در نظام مقدس جمهوري اسلامي، استفاده از ظرفيت مربيان مروج فرهنگ عفاف و حجاب، بخشي از مطالب مطرح شده در اين جلسه بود.

گفتني است؛ جلسه بعدي کارگروه جنگ نرم اختصاص به مأموريت ها و وظايف فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در زمينه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب دارد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg