کد مطلب: 184297
رئيس فدراسيون کشتي صربستان: ايران از ابرقدرت‌هاي کشتي جهان است
تاریخ انتشار : 1399/07/22 12:58:34
نمایش : 1116
زليکو ترايکوويچ گفت: از اينکه در يکي از مراکز ابرقدرت کشتي جهان حضور دارم بسيار خوشحال هستم.

به گزارش هفت چشمه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زليکو ترايکوويچ رئيس فدراسيون کشتي صربستان در حاشيه مراسم امضاي تفاهم‌نامه همکاري با فدراسيون کشتي ايران اظهار داشت: خوشحالم اينجا در مرکز يک ابرقدرت کشتي جهان يعني ايران حضور دارم.

وي ادامه داد: ايده تفاهم‌نامه همکاري از سوي آقاي دبير مطرح شد. اين شانس بزرگ و چشم‌انداز بزرگي است که فدراسيون ما از فدراسيون ايران خيلي چيز‌ها ياد بگيرد، چون در ابتداي مسيري هستيم که ايران خيلي وقت است در آن قرار گرفته است.

رئيس فدراسيون کشتي صربستان تصريح کرد: در زمينه همکاري‌هاي بين‌المللي با يکديگر همکاري خواهيم کرد از جمله حمايت از کانديدا‌هاي يکديگر در مجامع ورزشي، عشق و علاقه همه ما يکي است و آن کشتي است.

وي ادامه داد: از سال ٢٠٠۶ رييس فدراسيون کشتي صربستان هستم، در ابتداي راه شرايط خوب نبود، اما يک سرمايه‌گذاري خوبي را روي جوانان انجام داديم که باعث شد در تمام رده‌ها نتايج خوبي کسب کنيم. از سال ٢٠١٣ شرايط بطور کامل تغيير کرده و به صورت چشمگيري هم شناخته شديم و هم حمايت شديم و در سطح اول ورزش صربستان قرار گرفتيم. به اين پيشرفت افتخار مي‌کنم. ورزشکاران ما شرايط خوبي دارند و در شرايط يکساني با رقباي جهاني هستند. سرمايه‌گذاري در ورزش هرگز نمي‌تواند کار اشتباهي باشد.

ترايکوويچ اظهار داشت: مي‌توانيم از ليگ ايران الگوبرداري کنيم و اطلاعات جديدي را دريافت کنيم و براي سازماندهي مسابقات جهاني استفاده کنيم. مي‌توانيم از طريق تلويزيون مسابقات تمام کشور‌هاي دنيا را دنبال کنيم. از نظر مالي قدرت‌هاي فوتبال دنيا بهترين امکانات پزشکي را در اختيار دارند، اما باز هم نفراتي به کرونا مبتلا مي‌شوند بايد با اين ويروس مقابله کنيم و با تمهيدات لازم مسابقات را برگزار کنيم. پيروزي تنها مي‌تواند برگزاري مسابقات جهاني در صربستان باشد.

وي گفت: در بازيد از خانه کشتي تحت تأثير قرار گرفتم عشق و انگيزه فراواني را اينجا ديدم به همراه سنت و عقبه بزرگي از افتخارات ورزشي، خيلي از مراکز بزرگ ورزش را ديده‌ام، اما اينکه تا اين حد به جزئيات دقت شده باشد را نديدم شايد بعضي جا‌ها وسايل زيباتري وجود داشته باشد، اما مجموعه‌هاي ورزشي بايد انگيزه در آن دخيل باشد و تاکنون چنين چيزي را نديده بودم.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg