کد مطلب: 184254
رزمنده دفاع مقدس؛
اجر جهاد امروز کمتر از جهاد در دوران دفاع مقدس نيست / هم دلي ها هنوز هم ادامه دارد
تاریخ انتشار : 1399/07/02 13:08:03
نمایش : 1136
يکي از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: امروز مردم ما با همدلي و همراهي در همه دوران هاي سخت تا کنون توانسته اند خوب عمل کنند و همچون دوران دفاع مقدس پيروز ميدان باشند.
به گزارش هفت چشمه؛ توسلي يکي از رزمندگان در دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ؛  ضمن تسليت ايام محرم و صفر و گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس معاونت هاي مختلفي در سپاه و ارتش متولي امر جنگ ،جهاد و جبهه بودند و در خطوط مختلف و حتي پشت جبهه تاثير گذار بودند.

وي با اشاره به اينکه در زمان جنگ معاونت هاي مختلف مشغول فعاليت بودند تصريح کرد: از جمله معاونت ها  تبليغات و انتشار بود که هم کار روابط عمومي را انجام مي داد و هم کار تبليغات اما با توجه به کمبود امکانات  به دشواري کار را پيش مي بردند .

توسلي با اذعان بر اينکه در دوران دفاع مقدس  کارها خيلي روان و خوب انجام مي شد عنوان کرد: در آن دوران با همدلي و همياري يکديگر کار ها  خيلي خوب پيش مي رفت.

وي با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس کارگروه هايي تشکيل مي شد گفت: يکي از کارگروه هاي بسيار تاثير گذار  کارگروه روابط عمومي و انتشار بود  که برگزاري نماز جماعات ، ذکر ، دعا و توسل و .. به طور مداوم  انجام مي شد.

توسلي مبلغين در دوران دفاع مقدس را بسيار تاثير گذار دانست و گفت:  شخصيت هاي ديني و معنوي به جبهه مي آمدند و سخنراني هاي بسيار تاثير گذاري در بين رزمندگان داشتند.

وي يکي ديگر از کارکردهايي را که روابط عمومي داشت روزنامه نگاري عنوان کرد و گفت: از پايين ترين قسمت در جبهه تا خط مقدم به طور مداوم روزنامه توزيع مي شد.

بچه هاي تبليغات از پشت دوربين حماسه مي آفريدند

توسلي با بيان اينکه هر انچيزي که امروز از دفاع مقدس ميبينيم فيلم، عکس و پوستر همه در تبلغات آن زمان انجام مي شد گفت: يکي از مهم ترين کارهايي که در تبليغات انجام مي شد ضبط خاطره ها و صحبت هاي رزمندگان بود .

وي خاطر نشان کرد: بچه هاي رسانه در دوران دفاع مقدس فداکاري هاي رزمندگان را  چه به صورت ويدئويي ، چه نوشتتاري و چه فيلم گرفتن نسل به نسل توانستند انتقال دهند .

رسانه ها سنگر سزان بي سنگر  بودند

اين رزمنده دفاع کقدس گفت: در دوران دفاع مقدس رسانه ها سنگري نداشتند و بايد در دل واقعه مي رفتند تا بتوانند ضبط کنند آن در در بين اقشار مختلف نقش بسيار حساس، خوب و تاثير گذاري را داشتند.

وي با تاکيد بر اينکه سنگر تبليغات مثل يک حسينه بود  اظهار کرد: سنگر تبليغات احساس آرامش را به آدم مي داد .

توسلي با تاکيد بر اينکه آن روز امکاناتي نبود اما مردم ما ايثار گري کردند گفت: جهادي را که امروز اصحاب رسانه مي کند کمتر از دوران دفاع مقدس نيست.

وي با بيان اينکه عکس و فيلم در هر برهه از زمان بسيار تاثير گذار است گفت: اگر کسي بخواهد در اين عرصه ورود پيدا کند حتما" بايد جهادي عمل کند تا موفق شود.

توسلي با اذعان بر اينکه هنوز هم هم دلي ها و همراهي ها در بين مردم ايران است گفت: امروز مردم ما با همدلي و همراهيي در همه دوران هاي سخت تا کنون توانسته اند خوب عمل کنند و همچون دوران دفاع مقدس مي توانند پيروز باشند.

وي در پايان خاطر نشان کرد:  با توجه به شرايط حساس و سرنوشت ساز امروز  دقيق تر از هر زماني بايد کار کرد و بصير بودن و ولايي بودن  در اين راه لازم است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg