کد مطلب: 184249
کارشناس مسائل سياسي؛
ميوه هشت سال دفاع مقدس،دفاع سلامت ايران است
تاریخ انتشار : 1399/07/02
نمایش : 1293
کارشناس مسائل سياسي گفت:دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است چرا فرشتگان سفيدپوش حوزه سلامت و مردمان هميشه در صحنه ملت شريف اسلامي همانند دوران دفاع مقدس از آسايش خود و خانواده گذشتند و در خط مقدم اين نبرد نابرابر ايستادند.
به گزارش هفت چشمه، سيد اصغر حسيني کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار  جهانبين نيوز با گراميداشت ياد شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز از ثمرات  دوران هشت سال  دفاع مقدس بهره‌مند هستيم و  اگر در هم زمينه ها دشمنان را شکست داديم، همه اين اقدامات را مديون برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستيم.

حسيني افزود:در چند ماهه اخير، جنگي ديگر با ويروسي منحوس در کشور آغاز شد و حال و هواي هشت سال دفاع مقدس را در يادها زنده کرد در اين جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم پوشيدند و براي حفظ سلامت مردم به ميدان آمدند و تعدادي نيز در راه خدمت رساني به بيماران به خيل شهدا پيوستند.

وي با بيان اينکه ميوه هشت سال دفاع مقدس،دفاع سلامت ايران  است اظهار کرد: دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است  چرا فرشتگان سفيدپوش حوزه سلامت و مردمان هميشه در صحنه ملت شريف اسلامي  همانند دوران دفاع مقدس از آسايش خود و خانواده گذشتند و در خط مقدم اين نبرد نابرابر ايستادند.

حسيني بيان کرد:همه شاهد بوديم که در دوران کرونا چه فداکاري‌ها و ايثارگري‌هايي به ويژه از سوي مدافعان سلامت انجام شد و همگان ياد دوران دفاع مقدس افتادند. همين کمک مومنانه‌اي که در کشور به راه افتاد نشان از وجود روحيه ايثار و فداکاري در جامعه است و اين اقدامات بار ديگر فضاي حاکم بر دوران دفاع مقدس را در کشور ترسيم کرد.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg