کد مطلب: 184108
رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري ؛
خريد و فروش نهادهاي دامي در سامانه بازارگاه بايد صورت گيرد
تاریخ انتشار : 1399/04/22 10:46:51
نمایش : 1103
ذبيح الله غريب رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي امسال فعاليت هاي خريد فروش نهادهاي دامي در سامانه بازارگاه صورت گرفته است .
 به گزارش هفت چشمه، ذبيح الله غريب رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ؛ اظهار کرد:  به استناد ابلاغيه وزارت جهاد کشاورزي فقط واحد هاي توليدي خوراک دام مي توانند از اين سامانه خريد کنند به همين دليل تامين نهادهاي دامي بزرگ ترين معضل توليد کنندگان در چهارمحال و بختياري بود که اين توليد کننده ها را با مشکل مواجه کرده است .
 
وي تصريح کرد: خوشبختانه وزارتخانه اين را به خوبي مورد توجه قرار داد که کارخانجات استان چهارمحال و بختياري به همان ميزان که توليد خوراک دام دارد به همان اندازه براي توليد خوراک در کشور نيز نقش دارد.

 غريب افزود: اگر اين استان  80 درصد خوراک آبزيان کشور را توليد کند به همان نسبت نيز توانسته باز سهميه برخوردار شود .

وي افزود: با رايزني هاي صورت گرفته در سطح ملي و موافقت وزارت جهاد کشاورزي تامين و توزيع نهاده هاي دامي واحد هاي خوراک آبزيان از طريق سامانه بازرگاه صورت گرفته است.

غريب عنوان کرد: همه واحد ها توليد خوراک دام بايد محصول توليد را در استان توزيع و کارخانجات خوراک آبزيان بعد از تامين نياز استان محصول توليدي را به خارج از استان صادر کنند.
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg