کد مطلب: 184106
جزئيات برگزاري مراسم شيرخوارگان حسيني اعلام شد/لباس شيرخوارگان حسيني منقش به عکس حاج قاسم سليماني مي‌شود
تاریخ انتشار : 1399/04/21 10:04:12
نمایش : 1137
دبير مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني گفت: لباس شيرخوارگان حسيني در تمام دنيا منقش به عکس حاج قاسم سليماني به عنوان نماد مقاومت مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري تسنيم  داوود منافي‌پور صبح امروز در گردهمايي خادمان مراسم شيرخوارگان حسيني استان کرمان در مهديه مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا به‌ويژه شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني اظهار داشت: حاج قاسم سليماني از اولياي خدا بر روي زمين بود و درس‌هاي بزرگي به ما داده است.

وي با بيان اينکه در عصري زندگي مي‌کنيم که از بهترين عصرها است چرا که در زمينه‌سازي ظهور حضرت مهدي(عج) شريک هستيم گفت: معمار بزرگ انقلاب اسلامي مي‌فرمايد اگر مسئولان جمهوري اسلامي ايران به فکر ايجاد حکومت جهاني حضرت حجت نباشند خائن و خطرساز هستند اگر چه به مردم خدمت کنند.

دبير مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني ادامه داد: اگر در ارتباط با تشکيل انقلاب مطالعه کنيد مي‌بينيد زيربناي تشکيل انقلاب اسلامي ايران تفکر مهدوي است و زيربناي تفکر مهدوي، کربلا و عاشورا است.

وي با بيان اينکه حيات شيعه از کربلا است و تمدن مهدوي بدون زيرساخت تمدن حسيني معنايي ندارد گفت: حاج قاسم مر کلام امام(ره) را انجام داد و "اَشِدّآءُ عَلَي الکُفّارِ رُحَمآءُ بَينَهُم" بود.

منافي‌پور با اشاره به اينکه محبوبيت حاج قاسم براي حضور در کربلا و دنباله روي نهضت حسيني بود افزود: خادم اهل‌بيت(ع) بايد زيربناي مکتب اهل‌بيت(ع) و حضرت سيدالشهداء(ع) را بررسي و مطالعه کنند و به درک واقعي از آن برسند.

وي با بيان اينکه در چهار محور فعاليت‌هاي مجمع جهاني حضرت علي‌اصغر (ع) را پيگيري مي‌کنيم عنوان کرد: روشنگري نخبگان شيعه نسبت به رسالت بي‌بديل حضرت علي‌اصغر(ع) يکي از اين محورها است.

دبير مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني با اشاره به اينکه شيعه هنوز قدر حضرت علي‌اصغر(ع) را ندانسته است يادآور شد: سال 72 يک مراسمي براي حضرت علي‌اصغر (ع) در مهديه تهران برگزار شد که يک نذر ساده بود و با 800 کودک برگزار شد.

وي با بيان اينکه امسال به مدد حضرت صاحب‌الزمان (عج) حدود هفت هزار مراسم در دنيا برگزار مي‌شود گفت: خون حضرت علي‌اصغر (ع) يک ظرفيت بي‌مانند است که روستا و شهر و شيعه و غيرشيعه نمي‌شناسد و تعجب نکنيد روزي مراسم حضرت علي‌اصغر(ع) در کليساهاي دنيا برگزار شود.

منافي‌پور با اشاره به اينکه قدر پرچم حسين ابن علي (ع) و انقلاب اسلامي ايران را بايد بدانيم که امروز معادلات دنيا را که با اسلام دشمني مي‌کردند و تا مرز جدايي دين از دنيا جلو مي‌رفتند را به هم ريخت بيان کرد: برگزاري مراسم شيرخوارگان حسيني زمينه‌سازي ظهور امام زمان(عج) است.

وي سربازسازي براي ظهور حضرت حجت (عج) را از اهداف برگزاري مراسم شيرخوارگان حسيني دانست و گفت: دشمنان اسلام به‌خوبي به اين موضوع پي برده‌اند.

دبير مجمع جهاني شيرخوارگان حسيني با اشاره به اينکه در اولين جمعه ماه محرم فراخوان بين‌المللي مسيح حسين در جهان منتشر مي‌شود افزود: مبناي تمام فعاليت‌هاي ما رفتار اهل‌بيت (ع) است.

وي با بيان اينکه مراسم روز شيرخوارگان حسيني در هفت هزار نقطه دنيا برگزار مي‌شود گفت: در اين روز دعا براي رفع معضل جهاني و کم شدن شر ويروس کرونا از دنيا را در برنامه داريم.

منافي‌پور با اشاره به اينکه ستاد کرونا در مجمع جهاني حضرت علي‌اصغر(ع) تشکيل شده افزود: شيوه نامه‌برگزاري مراسم به زبان‌هاي مختلف دنيا تهيه شده است و به تمام برگزارکنندگان مراسم ارسال مي‌شود که بايد اجرايي شود.

وي با بيان اينکه عکسي از سردار دل‌ها حاج قاسم سليماني بر روي پيراهن کودکان چاپ مي‌شود گفت: اين نوع پيراهن در تمام دنيا به عنوان نماد مقاومت در مراسم شيرخوارگان حسيني استفاده خواهد شد.

انتهاي پيام/1020
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg