کد مطلب: 184064
دستورالعمل جديد وزارت ورزش براي انتخابات همگاني/ همه چيز زير سايه معاون+ سند
تاریخ انتشار : 1399/03/25 11:23:13
نمایش : 1842
دستورالعمل جديد وزارت ورزش و اعضاي مجمع براي انتخابات فدراسيون ورزش همگاني مشخص شدند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از  فارس، ثبت‌نام از نامزدهاي رياست فدراسيون همگاني مهرماه سال گذشته انجام شد اما با وجود گذشت حدود 8 ماه هنوز وزارت ورزش تاريخ قطعي برگزاري انتخابات را اعلام نکرده است.

افشين ملايي به مدت 6 ماه در اين فدراسيون به عنوان سرپرست فعاليت داشت اما با اعلام شروع ثبت‌نام براي انتخابات، وي از پست خود کنار رفت و احمد گواري به عنوان سرپرست جديد معرفي شد. اين تغييرات و همچنين عدم برگزاري انتخابات باعث شد تا نامزدهاي مختلف با ارسال نامه‌هاي متعدد تخلفات را به گوش وزير ورزش برسانند هر چند هيچ پاسخي از سوي وزارت ورزش به اين نامه‌ها داده نشد.

صحبت ديگري که در اين ميان مطرح بود مربوط به اعضاي مجمع عمومي مي‌شد. با توجه به اينکه اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي هنوز به تصويب شوراي نگهبان نرسيده، اما وزارت ورزش با نوشتن يک دستورالعمل جديد اعضاي مجمع فدراسيون همگاني را مشخص کرده که نامزدها در نامه اخير خود به وزير به اين موضوع هم اعتراض کردند.

اين دستورالعمل جديد به امضاي وزير ورزش رسيده و براي انتخابات فدراسيون همگاني اجرايي خواهد شد.

متن دستورالعمل به شرح زير است:

 

به گزارش فارس، پيش از اين مهدي علي نژاد معاون حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش درباره ترکيب متفاوت مجامع 4 فدراسيون به فارس گفته بود: در ابتدا بايد اساسنامه ابلاغ شود. وزارت ورزش تعيين مي کند مجامع چه ترکيبي داشته باشند. در صورت ابلاغ، انتخابات برگزار مي شود. الان مشکل اين است که اساسنامه در شوراي نگهبان مانده و اميدوارم به زودي به اين موضوع رسيدگي کند.

اسامي نامزدهاي رياست اين فدراسيون به شرح زير است:

فاطمه ابوالقاسمي، ولي الله شجاع‌پوريان، رضا شجيع، افشين ملايي، فرهاد نيکوخصال، محمد بابايي، مهدي حيدري، عباسعلي اکبري و محمدرضا اسد

انتهاي پيام/ا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg