کد مطلب: 184018
بيانيه سپاه قمربني هاشم عليه السلام:
آزادي قدس انتقام اصلي خون پاک شهداي مقاومت است
تاریخ انتشار : 1399/03/01 13:51:43
نمایش : 1286
سپاه قمربني هاشم (ع) با صدور بيانيه، محو رژيم صهيونيستي از صفحه روزگار و آزادي قدس را انتقام اصلي خون پاک سردار دلها و شهداي جبهه مقاومت دانست.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز ؛ متن کامل بيانيه سپاه قمربني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز جهاني قدس به شرح ذيل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحيم
«سُبحـنَ الَّذِى اَسرى بِعَبدِهِ لَيلاً مِنَ المَسجِدِ الحَرامِ اِلَى المَسجِدِ الاَقصَي الَّذى بـرَكنا حَولَهُ لِنُرِيَهُ مِن ءايـتِنا اِنَّهُ هُوَ السَّميعُ البَصير»
در آستانه چهل و يکمين سالروز نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوي معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) هستيم ، که فرمودند:"  من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم مي‌دانم، و روزي است كه بايد ما تمام قواي خودمان را مجهز كنيم؛ و مسلمين از آن انزوايي كه آنها را كشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بايستند و ما در مقابل اجانب با تمام قوا ايستاده‌ايم، و نخواهيم اجازه داد كسان ديگر در مملكت ما دخالت كنند، و مسلمين نبايد اجازه بدهند كه كسان ديگر در ممالكشان دخالت كنند."

به مصداق فرمايشات حضرت امام خميني(ره)؛ " در روز قدس، ملتها بايد به حكومت هايي كه خائن هستند هشدار دهند. روز قدس روزي است كه ما خواهيم فهميد چه اشخاصي و چه رژيم هايي با توطئه‌گرهاي بين‌المللي موافقت دارند و با اسلام مخالفت. آنهايي كه شركت ندارند مخالف با اسلام هستند، و موافق با اسرائيل، و آنهائي كه شركت كردند متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام ـ كه در رأس آنها امريكا و اسرائيل است. روز قدس روز امتياز حق از باطل است، روز جدايي حق و باطل است".
آري روز قدس از منظر ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري نيز؛  "روز آرمانها و اهداف مقدس و اسلامى اين امت است. روز قدس يكى از مهمترين روزها در جهان اسلام است. روز قدس بايد روز آمادگى براى آزادسازى قدس باشد".

ما پاسداران و بسيجيان سپاه قمربني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري با لبيک به فرمان امامين انقلاب اسلامي، ضمن ابراز نفرت و انزجار از جنايات رژيم کودک کش صهيونيستي و حاميان استکباري رژيم اشغالگر قدس، توطئه شکست خورده از پيش با عنوانِ «معامله قرن» و خيانت ارتجاع عرب و برخي مدعيان دروغين و دغل‌باز حمايت از قدس و آرمان ملت مظلوم فلسطين، که در پي تعامل و عادي‌سازي روابط سياسي با رژيم جعلي و غاصب و کودک‌کش صهيونيستي برآمده‌اند را محکوم مي کنيم.

هرچند مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس امسال تحت تأثير شيوع ويروس منحوس  کرونا و تدابير و الزامات درماني و بهداشتي مانند سال هاي گذشته برگزار نمي شود؛ اما سخنراني حکيمانه و روشنگري هاي داهيانه ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) همزمان با روز جهاني قدس(جمعه دوم خرداد99) و در آستانه سالروز  فتح الفتوح آزادسازي خرمشهر در عمليات غرورآفرين بيت المقدس، مسير جديدي از مقاومت پرصلابت در جهان را رقم خواهد زد که به ياري خداوند متعال، ريشه غده سرطاني رژيم صهيونيستي را از صفحه روزگار محو و قدس عزيز را به دامان اسلام برمي گرداند، که انتقام اصلي خون پاک شهداي عزيز جبهه مقاومت و در رأس آنها سردار دلها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و همرزمان عزيزش مي باشد.

وَمَا النَّصْرُ إِلا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَکِيمٌ.
والسلام عليکم و رحمه‌الله
گفتني است؛ رده هاي مختلف سپاه قمربني هاشم عليه السلام از جمله؛ تيپ 44 قمربني هاشم(عليه السلام)، سپاه نواحي شهرستان هاي شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کيار، بن، سامان،کوهرنگ و اقشار بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ سازمان هاي بسيج اساتيد، حقوقدانان، جامعه پزشکي، ورزشکاران، طلاب و روحانيون، مساجد و محلات، اصناف، جامعه زنان، کارمندان، کارگري، رسانه، مداحان، دانش آموزي، فرهنگيان، مهندسين صنعت، کشاورزي، عمران، هنرمندان، دانشجويي، سازندگي و باشگاه خبرنگاران افتخاري بسيج،  با صدور اطلاعيه هاي جداگانه، فرارسيدن روز جهاني قدس را گرامي داشتند .

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg