کد مطلب: 183919
پيام رهبر انقلاب به‌ مناسبت روز جانباز:
شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهيدان زنده‌ايد
تاریخ انتشار : 1399/01/10 12:22:45
نمایش : 1029
حضرت آيت الله خامنه اي در پيامي به مناسبت سالروز ولادت قمربني هاشم حضرت اباالفضل العباس عليه السلام و روز جانباز در پيامي جانبازان را مجاهدان فداکار و شهيدان زنده خواندند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در سالروز ولادت با سعادت قمر بني هاشم حضرت اباالفضل‌العباس عليه‌السلام و روز جانباز، رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي از مقام شامخ جانبازان انقلاب اسلامي تجليل کردند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

روز ولادت قمر بني‌هاشم حضرت ابي‌الفضل‌العباس سلام‌الله‌عليه را که تا ابد مفتخر به پرچمداري کربلاست به جانبازان عزيز کشور که نامشان مفتخر به تقارن با اين روز است، تبريک عرض ميکنم. شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهيدان زنده‌ايد. چشم و دل شما با پاداش الهي روشن خواهد شد ان‌شاءالله. از خداوند متعال براي شما و خانواده‌هاي صبورتان که خدماتشان در شمار برترين حسنات است، سلامت، عزت، ثبات قدم و عافيت نيکو مسألت ميکنم.

سيّد علي خامنه‌اي
۹ فروردين ۱۳۹۹

براساس اين گزارش، همه‌ساله در روز جانباز، هيأتهايي از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامي در تهران و شهرستانها براي تجليل از جانبازان سرافراز به منازل آنان و آسايشگاهها مراجعه مي‌کردند که امسال به دليل شيوع ويروس کرونا و تأکيدات مسئولان امور بهداشت و درمان مبني بر رعايت فاصله اجتماعي، اين ديدارها ملغي شد.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg