کد مطلب: 183916
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)؛
سپاه تمام قد در خط مقدم مبارزه با کرونا ايستاده است
تاریخ انتشار : 1399/01/07 18:02:14
نمایش : 852
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) گفت: لباس سپاه در مقابله با دشمن رنگ خون مي گيرد و گاهي در عرصه سازندگي و محروميت زدايي بايد لباسمان خاکي شود و امروز نيز در ميدان مقابله با بيماري و جنگ بيولوژيک، لباسمان بوي الکل و مواد ضدعفوني مي دهد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز ،فرمانده قمربني هاشم عليه السلام در جلسه قرارگاه سلامت سپاه استان چهارمحال و بختياري گفت: وظيفه ذاتي سپاه و بسيج حفظ انقلاب و دستاوردهاي آن است و براي مقابله با هر نوع تهديدي بايد آمادگي کافي را  داشته باشيم.

وي در ادامه افزود: لباس سپاه  در مقابله با دشمن رنگ خون مي گيرد و گاهي در عرصه سازندگي و محروميت زدايي بايد لباسمان خاکي شود و امروز نيز در ميدان مقابله با بيماري و جنگ بيولوژيک، لباسمان بوي الکل و مواد ضدعفوني مي دهد.

 سردار اکبري خاطرنشان کرد:با همدلي و همراهي آحاد مردم و مسئولين  از اين جنگ بيولوژيک نيز به فضل الهي پيروز مي شويم.

وي خاطرنشان کرد: شناسايي نقاط آلوده شهرستان ها و نقطه گذاري آنها و سوق دادن توجه مسئولين بهداشت به منظور کنترل بيماري الزامي است.

فرمانده  سپاه استان قطع زنجيره بيماري را  مستلزم به ماندن در خانه  و رعايت توصيه هاي بهداشتي مسئولين دانست.  

اکبري ادامه داد: اجراي کامل مفاد تفاهم نامه بسيج با مراکز بهداشت و درمان و انجام  غربالگري کامل  سلامت و توجه ويژه به اجراي طرح مطهر که مورد مطالبه فرماندهي کل سپاه است الزامي است.

فرمانده سپاه قمربني هاشم عليه السلام، با تقدير از فرماندهان ، گروه هاي جهادي و اصحاب رسانه ، اميدآفريني براي مردم و انعکاس اقدامات مسئولين بهداشت و درمان و گروه هاي جهادي و نيروهاي مسلح و بسيجيان را در همين راستا ضروري دانست.

وي  با اشاره به احتمال بارندگي هاي شديد در روزهاي آينده و جاري شدن سيل، از فرماندهان نواحي سپاه خواست با بسيج امکانات و تجهيزات خود ، براي ياري رساني در نقاطي که لازم است آماده باشند.

وي  از آحاد مردم نيز خواست به توصيه هاي مسئولان توجه کنند و از سفر پرهيز کنند.

انتهاي پيام/1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg