کد مطلب: 183912
مسئول قرارگاه مردمي مدافعان سلامت اردل خبرداد؛
توليد روزانه 2500 ماسک توسط جهادگران سلامت اردلي
تاریخ انتشار : 1399/01/05 09:01:56
نمایش : 806
مسئول قرارگاه مردمي مدافعان سلامت شهرستان اردل از توليد روزانه ۲۵۰۰ ماسک استريل با پارچه مخصوص تجهيزات پزشکي نانو توسط جهادگران سلامت اين شهر خبرداد.
به گزارش هفت چشمه، رضاخليلي مسئول قرارگاه مردمي مدافعان سلامت شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:حدود ۵۵ خياط در شهرستان همکاري خود در جهت توليد ماسک ها را آغاز کرده اند.

خليلي افزود:کارگاه خياطي فني و حرفه اي بعنوان مرکز اين قرارگاه مردمي و بسياري از بانوان جهادگر در منزل ويا کارگاه مشغول توليد ميباشند وکليه مراحل تهيه مواداوليه،توليد و اشعه دهي تحت نظارت مستقيم شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکي استان صورت ميگيرد.
 
وي با بيان اينکه با هماهنگي هاي درحال انجام با نمايندگان اقشار مختلف مردمي، توزيع ماسک ها در بين اقشار آسيب پذير و سپس مردم شهراردل به ياري خدا از ديشب آغاز شد افزود:باني و حامي اصلي اين حرکت از ابتدا تاالان مردم بودند، در اين ميان از حمايت هاي دفترامام جمعه محترم، بسيج خواهران، خيريه هاي مردمي آبشارعاطفه ها و حضرت ابالفضل(ع) و ارگان هاي دولتي وغيردولتي نهايت تشکر را داريم.

مسئول قرارگاه مردمي مدافعان سلامت شهرستان اردل گفت:مردم تا به امروز سنگ تمام گذاشتند، حجم کمک هاي مردمي آن هم در شرايط موجود شگفتي آفرين بود با اين وجود هنوز به کمک هاي مالي و معنوي مردم عزيز نيازمنديم.
 
تنها درگاه رسمي کمک هاي مردمي جهت توليد ماسک در شهرستان:
6273_8110_9077_6516
)رضاخليلي)
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg