کد مطلب: 173830
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري؛
راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا
تاریخ انتشار : 1398/11/08
نمایش : 850
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري با بيان اينکه در اسلام هيچگونه حزب و جناحي نيست افزود:راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام و المسلمين نکونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد ديشب در جمع مردم شهرستان اردل  ضمن تسليت ايام فاطميه اظهار کرد: سيره حضرت فاطمه (س) بهترين الگو براي جامعه بشري است.

حجت الاسلام نکونام با تأکيد بر اينکه بانوان جامعه ما بايد فاطمه (س) را الگوي زندگي خود قرار دهند، افزود: امروز دفاع از ولايت‌ فقيه و پيروي از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولايت دفاع کرد ما هم بايد راه ايشان را ادامه دهيم و امروز مدافع ولايت و رهبري باشيم.

وي در  بخش ديگر سخنان خود به انتخابات و نقش مردم در اين حماسه سياسي اشاره کرد و اظهار کرد:: مديريت ها مي توانند عزت طلب باشند و با توجه به دستورات دين مبين اسلام در مسيري حرکت کنند که ايران را براي اسلام بخواهند و يا سعادت طلب باشند و اسلام را براي ايران بخواهند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري حضور حداکثري در پاي صندوق هاي رأي براي ما تکليف شده و ما بايد با بررسي ديدگاه ها و شناخت کافي از برنامه ها و طرح هايي که توسط نامزدهاي مجلس ارائه مي شود فرد اصلح را انتخاب کنيم.

وي بيان کرد:بزرگترين مشکل امروز  کشور بازيگري سياسي است لذا مجلسي بايد شکل دهيم که به فکر مردم و انقلاب باشد.

اين مقام مسئولبا بيان اينکه در اسلام هيچگونه حزب و جناحي نيست افزود:راي خود را به قيمت بهشت داخل صندوق بياندازيم نه به قيمت دنيا.

حجت الاسلام نکونام بيان کرد:همه بايد با احساس مسئوليت در قبال آينده اين کشور، رأي خود را به صندوق انداخته و در فرصت باقي مانده به هر نحوي که امکان دارد براي شرکت حداکثري احاد جامعه تلاش کنيم.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg