کد مطلب: 173827
دبير کل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در جمع فعالان بسيج رسانه:
جنگ نرم بسيار سخت و پيچيده شده است/ در دنياي امروزمفهوم مرزها تغيير کرده است
تاریخ انتشار : 1398/11/07
نمایش : 824
حجت الاسلام و المسلمين شهرياري تأکيد کرد: سونامي اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسيار سخت و پيچيده تر شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛  جمعي از فعالان بسيج رسانه اي کشور عصر روز يکشنبه با حجت الاسلام و المسلمين «حميد شهرياري» دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي ديدار و پيرامون اهميت رسانه در دنيا بحث و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمين شهرياري در اين ديدار طي سخناني، اظهار داشت: حضرت امام(ره)  يک اعجوبه تاريخي بود که نمونه و نظير نداشت. خصوصيت اصلي ايشان که موجب شد ايشان به يک چهره برجسته جهاني در تاريخ معاصر و همين طور در طول تاريخ اسلام تبديل شود، حس معيت الهي بود.

وي افزود: حضرت امام (ره) عارفي بودند که حضور خدا را در خود احساس مي‌کردند و همين باعث شده بود که ايشان از هيچ کس نمي ترسيدند و لذا اين حس به ديگران هم منتقل مي‌شد.

دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي با بيان اينکه سردار سليماني چگونه و کجا شهيد شد، گفت: در دنياي ما مفهوم مرزها در جنگ سخت تغيير کرده است و به همين علت مرزهاي ما به معناي واقعي اش همه جايي است و مي‌توان گفت که امروزه ما با مرزهاي جديدي روبه‌رو هستم.

حجت الاسلام و المسلمين شهرياري با تأکيد بر اين مطلب که سونامي اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسيار سخت و پيچيده تر شود، بيان داشت: چون مفهوم مرز در دنيا جابجا شده است رسانه ها سبب شده اند که انسان ها همزمان با هم در ارتباط بوده و بتوانند تمامي اخبار دنيا را با يکديگر به اشتراک بگذارند.

وي با بيان اينکه آن زمان که ما رسانه هاي ارتباط جمعي را وارد ايران کرديم توانستيم پيام بيداري اسلامي امام را به جهانيان صادر کنيم، بيان داشت: ما در فضايي زندگي مي‌کنيم که رسانه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، بر همين اساس با قطعيت مي توان گفت اگر حکومتي بخواهد پايدار باشد بايد بر رسانه حکومت کند و حکومت ها بايد با رسانه ها هم افزايي داشته باشند.

در ابتداي اين نشست "مسعود بصيري"، رئيس سازمان بسيج رسانه‌اي کشور با اشاره به اينکه مسئولان بسيجي رسانه در ۳۲ استان کشور مستقر است، گفت: بالغ بر ۱۸۰ کانون و دفتر انجمن رسانه‌اي مختلف در استان هاي گوناگون وجود دارد که نزديک به ۱۲ هزار نفر عضو بسيج رسانه هستند.

 وي ادامه داد: بيشتر کار ما همدلي و هم افزايي قلوب مسلمين در زير پرچم جمهوري اسلامي ايران است و لذا  بسيج رسانه ظرفيت توزيع اخبار رو دارا است.

مسعود بصيري با اشاره به اينکه مهمترين وظيفه ما شناساندن دشمن به جامعه است گفت: در همين رابطه ما با ائمه جمعه استان ها، صدا و سيماي تهران و مراکز استان‌ها ارتباط تنگاتنگي داريم و از تمامي ظرفيت هاي موجود براي رسيدن به اين هدف بزرگ خود استفاده مي کنيم.

رئيس سازمان بسيج رسانه اي کل کشور با اشاره به برگزاري پنجمين دوره جشنواره ابوذر اظهار داشت: بالغ بر ۱۵ هزار اثر به اين جشنواره ارسال شده بود که اين جشنواره در تمامي استان‌هاي برگزار مي‌شود و افراد برتر حوزه استاني به تهران معرفي شده و در نهايت از آنان تقدير و تشکر به عمل مي آيد.

بصيري تاکيد کرد: همدلي و هم افزايي يکي از شعارهاي اين مجموعه است و همه کساني که قلبشان براي جمهوري اسلامي ايران مي تپد و از پيروزي هاي انقلاب اسلامي خوشحال مي شوند از نظر ما بسيجي‌اند.

"علي بيگي"،مسئول بسيج رسانه استان سيستان و بلوچستان در ادامه به اقدامات صورت گرفته در اين استان اشاره کرد و گفت: برگزاري جشنواره ابوذر، ايجاد بخش وحدت آفرين در اين جشنواره، جشنواره تروريسم و مبارزه با فرقه گرايي، ايجاد خانه مطبوعات، برگزاري کلاس هاي سواد رسانه اي، توليد مشترکات رسانه اي، شناساندن و معرفي شهداي اهل سنت و برگزاري کمپين هايي عليه عربستان سعودي را مي توان از مجموعه اقدامات بسيج رسانه سيستان و بلوچستان نام برد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg