کد مطلب: 173826
تحليلگر مسائل سياسي؛
گام هاي بلند بيداري مردم عراق سيلي ديگر مقاومت به گوش آمريکا بود
تاریخ انتشار : 1398/11/06 12:26:34
نمایش : 845
تحليلگر مسائل سياسي گفت: تظاهرات عراق سيلي محکمي به صورت آمريکا و هم پيمانانشان بود که نمي خواهند کشورهاي اسلامي، آزادي، عزت و استقلال داشته باشند.
به گزارش هفت چشمه، سيداصغر حسيني تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز  با اشاره به تظاهرات ميليوني مردم عراق عليه امريکا گفت:تظاهرات در عراق براي خروج نظاميان آمريکايي از اين کشور با حضور گسترده مردم عراق برگزار شد و اين قيام مردم عراق سيلي محکمي به صورت مستکبراني بود که نمي خواهند کشورهاي اسلامي، آزادي، عزت و استقلال داشته باشند.

حسيني با بيان اينکه گام هاي بلند بيداري مردم عراق سيلي ديگر مقاومت به گوش آمريکا بود و اين تظاهرات ضد آمريکايي مردم عراق ثمره خون سردار سليماني است گفت: از جمله‌ آثار خون سردار شهيد سليماني و ابومهدي المهندس، تقويت روحيه استکبار ستيزي در جبهه‌ مقاومت است و اولين اثر آن نيز امروز در راهپيمائي استکبار ستيز مردم عراق در بغداد ظاهر شد و يقينا اين حرکت باعث خواهد شد تا آمريکايي‌ها هر چه سريعتر اين کشور را ترک کنند.

وي افزود: ان شاالله خداوند متعال به حرکت مردم برکت و عزت بيشتر دهد و به زودي شاهد خروج نظاميان آمريکايي از عراق و اين منطقه باشيم.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg