کد مطلب: 173823
دانا گزارش مي‌دهد/
در نمايشگاه بين المللي تهران چه خبر است؟/ انجام معاملات غرفه سازي بدون طي تشريفات قانوني
تاریخ انتشار : 1398/11/05 12:27:24
نمایش : 877
يک شرکت غرفه ساز داخلي به نام اختصاري(ا.آ.ک) و شرکت ديگري به نام اختصاري(L) بترتيب براي اجراي غرفه سازي نمايشگاهي درکشورهاي آلمان وايتاليا بدون تشريفات قانوني و صرفا بصورت استعلام دستي و با معرفي آقاي ج.ع و موافقت مديرعامل برنده اعلام شده اند!
به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ نمايشگاه بين المللي تهران يکي ازقديمي ترين وهمچنين يکي ازبزرگترين سايتهاي نمايشگاهي درخاورميانه است که سالانه تعداد زيادي نمايشگاه داخلي، بين المللي وتخصصي درآن برگزار مي شود.

طبيعتا در چنين فضايي بايد مديريتي کارآمد، متعهد و متخصص به امور نمايشگاهي وجودداشته باشد که بتواند جهت کسب بهترين نتيجه آن هم درشرايط تحريمي تلاش کند.

اما متاسفانه برخي اتفاقات بخصوص در دوره مديريتي جديد بعضا باعث اعتراضاتي شده است‌ که به تعدادي ازآنها اشاره مي شود.


**انجام معاملات غرفه سازي دربرخي نمايشگاهاي خارجي ازقبيل آلمان و ايتاليا بدون اتجام تشريفات قانوني

اسنادي وجود دارد که نشان مي دهد برخي ازمناقصاتي که بايد با تشريفات قانوني و پس ازگذشتن ازکميسيون معاملات برگزار شود، فقط استعلام بها شده و طي نامه اي به مديرعامل معرفي و مديرعامل نيز با آنها موافقت کرده و مجريان مربوطه نيز کار خود را انجام داده اند!

در دو فقره ازاين نمونه ها يک شرکت غرفه ساز داخلي به نام اختصاري(ا.آ.ک) و شرکت ديگري به نام اختصاري(L) بترتيب براي اجراي غرفه سازي نمايشگاهي درکشورهاي آلمان وايتاليا بدون تشريفات قانوني و صرفا بصورت استعلام دستي و با معرفي آقاي ج.ع و موافقت مديرعامل برنده اعلام شده اند!

با وجود اعلام چند باره وزير صنعت و معدن و تجارت در خصوص شفاف سازي در  زير مجموعه هاي اين وزارت خانه ظاهرا برخي اتفاقات در دزير مجموعه هاي اين وزارت خانه به اطلاع آقاي وزير نرسيده است، چرا که موارد ديگري نيز در خصوص اتفاقات رخ داده در نمايشگاه بين المللي تهران و مديريت اين مجموعه وجود دارد که در صورت عدم برخورد با اين موارد حتما در گزارش هاي بعدي به صورت مفصل تر اقدام به انتشار آن هاي خواهيم کرد تا افکار عمومي در مورد قضاوت ان مجموعه که با پول بيت المال اداره مي شود قضاوت دقيق تري داشته باشد.


انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg