کد مطلب: 173821
فرماندار اردل خبرداد؛
برگزاري 400 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در اردل
تاریخ انتشار : 1398/11/05
نمایش : 842
فرماندار شهرستان اردل گفت: به منظور هر چه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌هاي دهه فجر امسال 400 ويژه برنامه در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان شهرستان اردل که با حضور مسئولين در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد اظهار داشت: وجه مردمي بودن مراسم دهه فجر به هيچ وجه نبايد تحت شعاع هيچ جوي قرار بگيرد و ما هم بستر و زمينه را فراهم مي‌کنيم تا مردم بتوانند حضور گسترده داشته باشند.

وي افزود: ما نبايد طوري رفتار کنيم که دشمنان به خود اجازه عرض اندام دهند و ادارات بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنند که سبب مشکل نشود.
 

وي بيان کرد: آمادگي شهرستان و فرمانداري 100 درصد بوده و بنابر روال هر ساله برنامه‌ها اجرا مي‌شوند اما امسال با توجه به اغتشاشات اخير يک مقدار برنامه‌ها متفاوت شده و اهميت دوچندان شده است.

وي ادامه داد: با اجراي صدها برنامه و پروژه به استقبال دهه فجر مي‌رويم که از جمله اين برنامه‌ها مي‌توان زنگ انقلاب، بازديد از خانواده‌هاي محترم شهدا و ايثارگران، افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان، معرفي دستاوردهاي انقلاب برافراشتن پرچم را در ادارات و حتي منازل اشاره کرد.

فرماندار شهرستان اردل خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر  400 برنامه متنوع با هدف بزرگداشت اين ايام اجرا مي‌شود اما برنامه‌هاي اصلي و برنامه‌هايي که ستون برنامه‌هاي ديگر هستند حدود 70 برنامه است.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg