کد مطلب: 173810
برگزاري مسابقات ورزشي نوجوانان کانون فرهنگي هنري نشاط در شهر کاج
تاریخ انتشار : 1398/10/28 14:36:49
نمایش : 940
مسئول کانون فرهنگي هنري نشاط شهر کاج از برگزاري اولين دوره مسابقات ورزشي کانون فرهنگي هنري نشاط با هدف شناسايي و کشف استعداد هاي نوجوانان و جوانان مسجدي در اين شهر خبرداد.

به گزارش هفت چشمه، وحيد امينيان مسئول کانون فرهنگي هنري نشاط مسجد امام حسين(ع) شهر کاج در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت:اين مسابقات به صورت مستمر در طول سال با حضور تيم هاي ورزشي بسيج و روستاهاي همجوار برگزار مي شود.

امينيان بابيان اينکه مسابقات ورزشي نوجوانان کانون فرهنگي هنري نشاط در رشته فوتسال برگزار مي شود افزود: شناسايي و کشف استعداد هاي نوجوانان و جوانان مسجدي از اهداف برگزاري اين دوره از مسابقات است.

وي بابيان اينکه ايجاد نشاط و شادابي و جذب حداکثري به مساجد از ديگر اهداف برگزاري اين مسابقات است ابراز کرد: مسابقات ورزشي کانون فرهنگي هنري نشاط با حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان از تابستان و در طرح اوقات فراغت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

امينيان با اشاره به اينکه کانون فرهنگي هنري نشاط بيش از ۱۸۰ عضو دارد تصريح کرد: برگزاري برنامه هاي فرهنگي، هنري، مذهبي، مناسبتي و مشارکت در ساير برنامه هاي ديگر دستگاه ها در شهر کاج از ديگر فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري نشاط است.

پايان پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg