کد مطلب: 173798
چقدر حاجي‌زاده شبيه حاج قاسم شده
تاریخ انتشار : 1398/10/22
نمایش : 1554
عليرضا معاف در يادداشتي نوشت: محال است اجازه دهيم جنايت پيشگاني که حاج قاسم را ترور شخص کردند، حاجي زاده را ترور شخصيت کنند، پهپادهاي آمريکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند ، نمي‌گذاريم پهپادهاي آمريکاپرستان، آبروي مطهر حاجي زاده را هدف بگيرند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ عليرضا معاف در يادداشتي نوشت: محال است اجازه دهيم جنايت پيشگاني که حاج قاسم را ترور شخص کردند، حاجي زاده را ترور شخصيت کنند، پهپادهاي آمريکا بدن مطهر حاج قاسم را اربا اربا کردند ، نمي‌گذاريم پهپادهاي آمريکاپرستان، آبروي مطهر حاجي زاده را هدف بگيرند.

مسووليت پذيري، اخلاص، حضور به موقع و در هر بزنگاهي که انقلاب نياز دارد، جوانمردانه سپر بلاي زيردستان شدن، شهامت حق گويي، شجاعت سرشار، صراحت ديني و غيرت انقلابي، حاجي زاده را از هميشه به حاج قاسم، شبيه تر کرده است.

دشمني که حماسه چهل ميليوني ۸۸ را با فتنه سياسي به کام ملت تلخ کرد، نمي‌تواند حماسه ده‌ها مليوني تشييع بي‌نظير حاج قاسم را با فتنه رسانه‌اي به امت تلخ کند

حاجي زاده نشان داد که هم در جنگ سخت شجاعت دارد و هم در جنگ نرم شرافت دارد. او امروز به همه ما شکل و اسلوب   "شجاعت صداقت'' و ''شرافت صراحت'' را آموزش داد.

  سقوط تلخ هواپيماي اوکرايني و فتنه رسانه اي ضدانقلاب براي تنفس مصنوعي به اغتشاش نشان داد که کاسبان مرگ با بي شرفي محض، بيشتر از آن که به فکر جان مردم باشند به دنبال کاسبي با آن هستند.

خوانش موارد مشابه رفتار حاکمان و نظاميان درجهان، نشان مي‌دهد بعد از گذشت ماه‌ها، کشورهاي درگير موضوع، مسئوليت حادثه را نمي‌پذيرند و با سياست ابهام و استراتژي ايهام، فضاي خبري را اداره مي‌کنند اما حاجي‌زاده، شرافتمندانه، ظرف مدت کوتاه و بعد از احراز حقيقت، با لحن صادقانه و با نگاه دردمندانه مسئوليت حادثه را گردن گرفت.

بر اساس قاعده قرآني''من يتق الله يجعل له مخرجا'' تقواي کلامي و رفتاري حاجي‌زاده منشا برکت، انفراج، انبساط و گشايش در نظام اسلامي خواهد شد.
سخنان امروز فرمانده هوا و فضاي سپاه را بارها مرور کردم، غيورانه مسئوليت حادثه را مي‌پذيرد و نشان مي‌دهد بر خلاف مديريت ليبرال‌هاي غربگرا که انبوه بي‌تدبيري‌هاي مديريتي خود را گردن نمي‌گيرند، سپاه  به مدل ديگري از حکمراني و مديريت در سپهر مديريتي انقلاب اسلامي معتقد است، مدلي که پس از فروکش کردن هيجانات ماجرا بايد  تئوريزه شود.

اين مسوليت شناسي سرداران سپاه در شرايطي است که پذيرش مسئوليت براي هر فردي هزينه و تبعات دارد و بايد از آبروي خويش مايه گذاشت. سپاه، مردم را محرم دانست و مردم قدر اين مرام و فتوت و اخوت را مي‌دانند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg