کد مطلب: 173773
رئيس سازمان خصوصي‌سازي اعلام کرد؛
واريز سود سال 97 سهام عدالت در اسفندماه
تاریخ انتشار : 1398/10/12 11:16:42
نمایش : 2011
رئيس سازمان خصوصي‌سازي گفت:‌ سود سهام عدالت مربوط به سال 97 ظرف اسفندماه سال جاري واريز مي‌شود.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ عليرضا صالح رئيس سازمان خصوصي‌سازي امروز درباره واريز سود سهام عدالت اظهار داشت: سود سهام شرکت‌هاي بورسي براي عملکرد سال 97 در حال واريز است، با توجه به اينکه مجامع عمومي اين شرکت‌ها تا تير 98 برگزار شده است و از نظر قانون 8 ماه فرصت دارند تا سود مصوب را به حساب سازمان‌ خصوصي‌سازي واريز کنند، در آن صورت ما مي‌توانيم سود مربوط به سهام عدالت را به حساب مشمولان واريز کنيم.

وي اظهار اميدواري کرد: تا پايان بهمن ماه سال جاري ميزان سودي که از سوي مجامع شرکت‌هاي سرمايه‌پذير مصوب شده و به حساب سازمان خصوصي‌سازي واريز شده را جمع‌بندي کنيم و از اول اسفند 98 به تدريج تا پايان اسفند سود سهام عدالت را به تناسب ميزان سهم مشمولان واريز کنيم.

صالح گفت: اميدواريم سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال قبل را در اسفند سال جاري به شماره حساب دارندگان سهام عدالت واريز کنيم.

سهام عدالت در راستاي ايجاد عدالت و سهامداري مردم در سال 84 به 6 دهک کم درآمد جامعه حدود 49 ميليون نفر از مردم واگذار شد و از سال 96 تاکنون دو نوبت سود سهام عدالت به حساب مشمولان واريز شده و اگر سود سهام مربوط به سال قبل هم واريز شود، به عنوان سومين مرحله واريز سود به حساب دارندگان سهام عدالت لحاظ مي‌شود.

 

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg