کد مطلب: 173704
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اردل خبرداد؛
برخورد با متخلفين فضاي مجازي در انتخابات
تاریخ انتشار : 1398/09/16 08:28:08
نمایش : 1918
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اردل گفت:فعاليت‌ رسانه‌ها، سايت‌ها و کانال‌هاي شهرستان اردل در فضاي مجازي رصد و پيگيري مي‌شود و با متخلفين بدون اغماض و بر اساس قانون به شکل کاملا جدي برخورد مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ محمود شهراني دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اردل در جلسه اصحاب رسانه که با حضور فرماندار و برخي از مسئولين در فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد گفت: قوانين و دستورالعمل‌هاي فضاهاي مجازي براي جلوگيري از تخلفات احتمالي ملاکي براي کارکرد رسانه‌ها در زمان انتخابات و پس از آن است .

شهراني افزود: رعايت اخلاق در همه عرصه‌هاي انتخاباتي به فعالان حوزه رسانه و افرادي که در فضاهاي مجازي فعاليت مي‌کنند توصيه مي‌شود و از آنها مي‌خواهيم که ضمن احترام به حريم شخصي افراد، از تخريب کانديداها  به هر شکل و نوعي اجتناب کنند.

وي تصريح کرد: مسئوليت هر نوع مطلبي که در شبکه‌هاي اجتماعي و علي‌الخصوص شبکه‌هاي مجازي توسط هر فردي درج مي‌شود و در راستاي تخريب يا خدشه به اعتبار و آبرو و حيثيت فرد يا افرادي در عرصه انتخابات باشد، به عهده نويسنده آن مطلب است که بايد پاسخگو باشد.

وي ادامه داد: اين بدان معنا نيست که مديران رسانه‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي نيز در اين موارد مقصر نباشند بلکه آنها نيز بايد به گونه‌اي رسانه‌هاي خود اعم از سايت‌هاي خبري و کانال و گروه هاي اجتماعي در فضاهاي مجازي را مديريت کنند که خدشه‌اي به آبروي هيچ کانديداي وارد نشود.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان اردل با اعلام اين که موظف به ايجاد سلامت فضاي انتخاباتي و سالم نگه داشتن رقابت‌ نامزدهاي انتخاباتي درشهرستان اردل هستيم ، گفت: فعاليت‌ رسانه‌ها، سايت‌ها و کانال‌هاي شهرستان هاي اردل در فضاي مجازي رصد و پيگيري مي‌شود و با متخلفين بدون اغماض و بر اساس قانون به شکل کاملا جدي برخورد مي‌شود.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg