کد مطلب: 173663
امام جمعه موقت شهر اردل؛
تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است
تاریخ انتشار : 1398/08/17
نمایش : 966
امام جمعه موقت شهر اردل گفت:در شرايطي که جبهه استکبار براي نابودي اسلام، همه توان و سرمايه خود را به کار گرفته است، تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است.

به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام حميد بهرامي فيل آبادي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: ميلاد حضرت محمد(ص)،رئيس مذهب جعفري حضرت صادق عليه السلام وآغازهفته وحدت را به تمامي مسلمانان تبريک گفت.

بهرامي افزود: ميلاد پيامبر گرامي اسلام نماد وحدت در تمامي بلادهاي اسلامي ست و همه با اتحاد اين هفته را جشن مي گيرند.

وي اظهار داشت: وجود حضرت محمد(ص) برکت است و راه زندگي و تلاش ايشان در زمينه مبارزه با شرک و کمک به مظلومان بايستي اسوه و الگوي زندگاني همه مسلمانان قرار گيرد.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه کامل ترين رهنماي ما، پيامبرگرامي اسلام هستند افزود: با پيروي از سيره و روش زندگي حضرت محمد(ص) مي توانيم به قله هاي سعادت و پيشرفت بشريت دست يابيم.

تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نمازط جمعه شهر اردل با اشاره به حواثات اخير در عراق گفت:امام خميني‌(ره) و مقام معظم رهبري با درک عميق از آموزه‌هاي ديني، وحدت اسلامي را به‌عنوان راهبرد اصلي در مقابله با جنگ هويت‌محور که با هدف تحريک گسل‌هاي مذهبي و قوميتي ايجاد مي‌شود، مطرح کردند و علمدار گفتمان وحدت مذاهب در جهان اسلام شدند.

بهرامي گفت:در شرايطي که جبهه استکبار براي نابودي اسلام، همه توان و سرمايه خود را به کار گرفته است، تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است.

وي با بيان اينکه طبق بيانات مقام معظم رهبري وحدت مسلمين بر اساس پنج محور است، ادامه داد: بصيرت و زمان‌شناسي، شناخت دشمن و توجيه او، تقويت تعامل بين علما و دانشمندان اسلام، تحمل مخالف در زيست جمعي و مواجهه برادرانه، پافشاري منطقي بر اصول هر مذهب همراه با ايجاد فضاي گفت‌وگوي آزاد و تعريف اصول و محورهاي مشترک اين پنج محور را تشکيل مي‌دهند.

امام جمعه موقت اردل حوادث اخير در لبنان و عراق را توطئه دشمن براي برهم زدن ساختارهاي قانوني و ايجاد خلا سياسي در اين کشورها عنوان کرد و افزود: کارگزاران و گروه‌هاي معترض در اين کشورها با عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مي‌توانند از هزينه‌هاي جاني و مالي بکاهند و خواسته‌هاي خود را محقق کنند.

بهرامي فيل‌آبادي در بخش ديگري از خطبه‌ها به بيان نکات مهم ديدار مقام معظم رهبري با دانش‌آموزان و دانشجويان اشاره کرد و گفت: آمريکا ضعيف شده و رو به افول نهاده است و مذاکره تنفس مصنوعي به شيطان بزرگ است.

وي در پايان به برگزاري اجلاسيه نماز در شهرستان اردل اشاره کرد و از نمازگزاران براي حضور در اين مراسم دعوت کرد.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg