کد مطلب: 173652
استاد دانشگاه در شهرکرد:
غيرقابل اعتماد بودن آمريکا ثابت‌شده، نياز به تجربه ندارد/استکبار منافعش تامين نشود، دوستانش را ذبح مي‌کند
تاریخ انتشار : 1398/08/08 13:51:16
نمایش : 953
استاد دانشگاه در شهرکرد گفت: سيستم و نظام استکباري و خوي و خصلت استعمارگران اين است که هر کجا نفعي مادي و دنيايي نصيبشان شد رفتار دوستانه دارندو هر کجا منافع مادي و دنيايي آن‌ها در خطر باشد حتي اگر بهترين دوستشان هم باشد، آن را ذبح و نابودش مي‌کنند.
به گزارش هفت چشمه، احمدرضا بسيج استاد دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: 13 آبان که نماد استکبارستيزي و دشمن‌شناسي در تاريخ تقويمي کشور است، به‌نوعي يادآور شجاعت و غيرت انقلابي در ملت مسلمان ما و در مقابل نماد روح تعدي و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها است.
 
وي افزود: به تعبير قرآن براي رسيدن به سروري، عزت، پيشرفت و تعالي مادي و معنوي بايستي در برابر ظلم و ستم ايستاد و هزينه داد، همان‌گونه که در سيزدهم آبان دانش‌آموزاني جان خود را تقديم اسلام و ايران کردند، دانشجوياني علي‌رغم قدرت پوشالي نظام استکبار در مقابل آن ايستادند و حضرت امام خميني (ره) که به خاطر مقابله با دشمن تبعيد را با جان و دل پذيرفت، تا سرجمع اين تبعيد، آن شهادت و آن مبارزه، پيروزي نظام دين بر نظام کفر شود.
 
بسيج با اشاره به تمايل برخي از افراد در داخل کشور براي ارتباط با آمريکا تاکيد کرد: مشکل افرادي که خواهان ارتباط با دشمن هستند فقط اين نيست که فکر مي‌کنند آمريکا قابل اعتماد است، بلکه اساسا مشکل اساسي‌تر و بنيادي‌تر اين افراد اين است که از يک طرف نظام حق و باطل را به‌خوبي نشناختند و از سويي ديگر مصداق‌هاي حق و باطل را در شرايط امروزي جهان درک نکردند.
 
اين استاد دانشگاه در شهرکرد با بيان اينکه با توجه به موارد ذکر شده اين افراد تکليف و موضع خود را در ميانه جنگ هميشگي حق و باطل، فرهنگ اسلامي و فرهنگ ضداسلامي و... تشخيص نمي‌دهند يادآور شد: اساسا غيرقابل اعتماد بودن استکبار به سرکردگي آمريکا حتي نياز به تجربه هم ندارد که فکر کنيم که در مذاکرات و اتفاقات بعد از آن، اين تجربه به دست آمد.
 
وي ادامه داد: سيستم و نظام استکباري و خوي و خصلت استعمارگران اين است که هر کجا نفعي مادي و دنيايي نصيبشان شد رفتار دوستانه دارندو هر کجا منافع مادي و دنيايي آن‌ها در خطر باشد حتي اگر بهترين دوستشان هم باشد، آن را ذبح و نابودش مي‌کنند.
 
بسيج بيان داشت: شناخت استکبار براساس آيات قرآن مي‌رساند که دشمن قابل اعتماد نيست اما طرفداران برقراري ارتباط با دشمن، يا جاهلاني هستند عابدنما و يا عالماني هستند که نسبت به مسائل پيراموني غافل هستند.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg