کد مطلب: 173635
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس:
سپاه براي شبکه‌هاي مشابه آمدنيوز هم ناامني و تزلزل ايجاد کرد
تاریخ انتشار : 1398/07/24 09:36:52
نمایش : 1115
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنيوز با دستگيري روح‌الله زم تمام نشده و سرپل‌هاي اين شبکه در داخل کشور بايد پاسخگوي اعمال خائنانه خود باشند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبي ذوالنوري نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در با فارس، با اشاره به دستگيري روح الله زم مدير شبکه آمدنيوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: شبکه آمدنيوز با هدف براندازي نرم در ايران ايجاد شده بود و سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه از جمله آمريکا و فرانسه تمام پشتيباني‌هاي فني و امنيتي را از اين شبکه داشتند.

 
وي افزود: فردي خودفروش و وطن‌فروش با مديريت شبکه آمدنيوز که هدفش براندازي نرم در ايران بود عامل اين حرکت شد و لايه‌هاي امنيتي سيستم‌هاي غربي مانع از دسترسي به وي و سرپل‌هاي اين شبکه شده بود.
 
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: کار سپاه در دستگيري روح الله زم يک شاهکار بود و سپاه با اين کار سرويس‌هاي مخوف بيگانه را دور زد و آنها از عمليات حساب شده و پيچيده سپاه جا ماندند و سپاه توانست از تورها و سپرهاي امنيتي سرويس‌هاي غربي عبور و روح الله زم را در تور فريب خود گرفتار کند.
 
ذوالنوري خاطرنشان کرد: اين اقدام اشراف و برتري عملياتي اطلاعات سپاه را در مقابل سرويس‌هاي غربي و نظام سلطه نشان داد. از سوي ديگر چتر ايمني و سپرهاي دفاعي آنها را سپاه در هم شکست که اين مسئله براي شبکه‌هاي مشابه آمدنيوز هم ناامني، اضطراب و تزلزل ايجاد کرد.
 
وي افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قادر شده تمام سرشاخه‌ و شبکه مويرگي که دزدي اطلاعات مي‌کردند و به انتشار اکاذيب و اتهامات و تفرقه‌افکني در شبکه مجازي مرتبط با آمدنيوز مي‌پرداختند را در داخل و خارج از کشور شناسايي کند.
 
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: سرپل‌هاي آمدنيوز در داخل کشور بدانند که با دستگيري روح الله زم کار تمام نشده و آنها نيز تحت پيگيري خواهند بود و بايد پاسخگوي عملکرد خود باشند.
 
ذوالنوري خاطرنشان کرد: سرپل‌هاي آمدنيوز در داخل کشور بدانند که بايد تاوان عملکرد خائنانه‌ خود را بدهند و اين خواسته ملت ايران است که کساني که به اين کشور و فرهنگ آن خيانت کرده‌اند، تاوان کارشان را بپردازند.
 
انتهاي پيام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg