کد مطلب: 173633
بيمارستاني که حال و روز خوشي ندارد؛
سايه ناخوشي، بر سر تنها بيمارستان اردل
تاریخ انتشار : 1398/07/23
نمایش : 2112
اين روزها موضوعي که بسياري از بيماران در بيمارستان‌ امام رضا (ع) شهرستان اردل با آن مواجه هستند موضوع عدم رسيدگي کافي به وضعيت بهداشتي و عدم احساس مسئوليت برخي از پرسنل است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ يکي از اقداماتي که در دو سال اخير براي بهبود وضعيت بهداشت و درمان در کشور انجام شده اجراي طرح تحول نظام سلامت از تاريخ 15 ارديبهشت سال 93 بود.

اين اقدام که در راستاي کاهش مشکلات بيماران در بيمارستان‌ها بود توانست باعث بهبود وضعيت درماني مردم و رضايت مردم در بسياري از مناطق شود.

اما اين روزها موضوعي که بسياري از بيماران در بيمارستان‌ امام رضا(ع)  شهرستان اردل با آن مواجه هستند موضوع عدم رسيدگي کافي به وضعيت بهداشتي و عدم احساس مسئوليت برخي از پرسنل است.

يکي از شهروندان اردلي که بالاي سر بيمارش در اين بيمارستان حاضر است در اين زمينه مي‌گويد: پاسخگويي پزشکان بسيار پايين است و فقط يک بار بيمار را معاينه مي‌کنند و سپس بيمار به حال خودش رها مي‌شود و ديگر خبري از بيمار گرفته نمي‌شود.

وي افزود: وضعيت نظافت هم اصلا رضايت بخش نيست

اين شهروند اردلي نيز اظهار داشت: عمده افرادي که به اين بيمارستان مراجعه مي‌کنند جزو قشر مستضعف هستند اما قرار نيست به اين دليل خدمات خوبي به آنها ارائه نشود

وي ادامه مي‌دهد: بنظرم شان بيمار در اين بيمارستان اصلا رعايت نمي‌شود و انتظار داريم مسئولان بيمارستان و بهداشت و درمان  رسيدگي بيشتري داشته باشند.

شهروند ديگري که همراه بيمار است  از وضعيت بهداشتي موجود گلايه كرد و گفت: براي بهبود بيماران بايد به نظافت بيمارستان بيشتر توجه شود ولي متاسفانه رعايت نكردن نظافت در داخل اتاق ها و سالن باعث ايجاد روحيه منفي در بيماران مي شود.

وي خواستار توجه بيشتر مسئولان براي رفع اين مشكلات شد.

خانم مرداني مدير داخلي بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل در اين خصوص اظهار داشت:اين روزها بيمارستان شهرستان اردل در حال ساخت و ساز است که علت گرد و خاک در اتاق ها  به اين دليل مي باشد اما با اين حال پرسنل خدماتي روزانه 10 بار نظافت را انجام مي دهند و انشالله به زودي ساخت و ساز به اتمام مي رسد و اين مشکل هم حل خواهد شد.

مرداني افزود:خدمت به بيماران وظيفه پرسنل مي باشد و با پرسنل که رفتار خوبي با  بيماران ندراند برخورد خواهد شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg