کد مطلب: 173586
گزارش دانا از پشت پرده جنجال سازي هاي اخير توسط خانم نماينده؛
شرکت هاي خانوادگي پروانه سلحشوري از فرآورده هاي گوشتي تا حفاري نفت/ فعاليت گسترده اقتصادي را باور کنيم يا دغدغه مندي در حوزه زنان!؟
تاریخ انتشار : 1398/06/23 12:50:31
نمایش : 916
پروانه سلحشوري که با توئيت هاي جنجالي خود در حوزه زنان شناخته مي شود يک نيمه پنهان ديگري نيز دارد که در بريده آگهي هاي روزنامه ها مي توان آنرا ديد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ مجلس دهم با همه فراز و نشيب‌هايش کم کم درحال اتمام است و در اسفندماه سال جاري انتخابات مجلس آتي برگزار مي شود اما موضوع مهم عملکرد تک تک نمايندگان مجلس است که بايستي به سمع و نظر مردم رسيده شود تا در آينده نسبت به آن براي انتخاب و تشکيل ساختار بهارستاني نو تصميم گيري کنند.

در همين رابطه، يکي از نمايندگاني که بيش از همه اين روزها مواضع و حرف هايش جنجال ساز شده، «پروانه سلحشوري» است. اين نماينده زن اصلاح طلب که از ابتداي حضور در مجلس دهم در مصاحبه با يک خبرنگار ايتاليايي حرف هاي ضدحجاب بر زبان راند و سپس مجبور به عذرخواهي شد در طول دوران نمايندگي حرف هاي کنايه آميز و حاشيه ساز زيادي زده است. 
 
 
اين روزها نظر وي درباره ماجراي دروغين دختر آبي و اصرار بر اشتباهش بسيار قابل توجه است تا جايي که باعث انتقاد بسياري از مردم در شبکه هاي اجتماعي شده است. وي حتي موضوع را درباره اين ماجرا به مسئله تونس و بيداري اسلامي هم کشاند. اما سئوال اصلي اينجاست که پشت اين همه جنجال خانم نماينده فراکسيون اميد چه مي گذرد.
 
جستجوي کوتاهي در روزنامه رسمي کشور نشان مي دهد که خانم نماينده اي که خود را نگران و دغدغه مند در حوزه زنان نشان مي دهد چندين فعاليت در حوزه اقتصادي به همراه خانواده خود دارد. 
 
در روزنامه رسمي کشور حضور فعال سلحشوري به عنوان عضو هيئت مديره در شرکت مهندسان مشاوره، شرکت تدارکات حفاري به عنوان بازرس و شرکت بسته بندي و فرآورده اي گوشتي به عنوان نائب رئيس هيئت مديره جلب توجه مي کند.
 
 
جالب اينجاست که نام «برات قباديان» همسر پروانه سلحشوري هم به عنوان رئيس و عضو هئيت مديره در اين شرکت ها به چشم مي خورد و حتي نام تورج سلحشوري که به نظر مي رسد يکي از اقوام نزديک اين نماينده اصلاح طلب است به چشم مي خورد که حاکي از گرداندن خانوادگي اين شرکت ها دارد. 
 
 
درواقع دامنه فعاليت اقتصادي خانواده سلحشوري از حفاري نفت تا فرآوري گوشت تا مشاوره فني گسترده است اما اين خانم نماينده در ظاهر در حوزه اجتماعي و زنان دست به غوغاسالاري مي زند.
 
به نظر مي رسد که هياهو براي دختر آبي از جاي ديگري آب مي خورد و در زمانه اي که قوه قضائيه سعي دارد به پرونده مسئولان و عملکرد مالي آنها ورود کند، برخي با غوغاسالاري سعي مي کنند که قوه قضائيه به حريم شان ورود نکند.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg