کد مطلب: 173579
همايش شيرخوارگان حسيني به ياد خردسال ترين پيام رسان حماسه عاشورا در اردل+ تصوير
تاریخ انتشار : 1398/06/15
نمایش : 2061
حسينيه شهدا شهر اردل امروز شاهد حضور شيرخوارگان، کودکان، مادران داغدار و طفلان معصومي است که ملبس به لباس هاي سبز و سياه به ياد کوچک ترين شهيد کربلا ناله مي کنند.

به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز، همزمان با نخستين جمعه محرم الحرام و روز ملي بزرگداشت خردسال ترين پيام رسان حماسه عاشورا، حضرت علي اصغر (عليه السلام)، امروز ( 15 شهريورماه ) همايش شيرخوارگان حسيني در حسينه شهدا شهر اردل برگزار شد.

اين همايش که با هدف توسل به حضرت علي ‌اصغر (عليه السلام) و بيان مظلوميت طفل شيرخوار امام حسين (عليه السلام) با حضور مادران و کودکان شيرخوار  برگزار شد مادران داغدار اردلي کودکان و طفلان شيرخوار خود را به ياد علي اصغر (عليه السلام) بر روي دستان پرمهر خود گرفتند و با حضرت رباب (سلام الله عليها) ناله کردند و زيباترين جلوه معرفت و عشق را به يادگار گذاشته اند.

امروز هر مادري با چشمان گريان و فرياد يا حسين (عليه السلام ) سعي داشت تا طفل شيرخوار خود را زائر ضريح گهواره علي اصغر کند، بلکه شفاي دو عالم فرزند خود را در اين روز عزيز تضمين کند.

در اين ميدان عشق امروز هر کس به طريقي دل در گرو معبود و مولاي خود داده، مادري که گونه هاي پراشکش را بر سيماي معصوم و گريان فرزند کوچکش مي گذاشت

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg