کد مطلب: 173562
مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري :
ضرورت رفع مشکلات دانش آموزان قبل از شروع مهر
تاریخ انتشار : 1398/06/02 12:03:53
نمایش : 1210
مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: پنج کميته مختلف در راستاي حل مشکلات دانش اموزان شکل مي گيرد که بايد قبل از شروع مهر همه مشکلات حل شود.
به گزارش هفت چشمه، فرحناز قائد اميني مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز  گفت: روز اول مهر را بهار تعليم و تربيت مي دانيم  چراکه شروع مهر با حضور دانش اموزان کاملا متفاوت ساير روزهاي سال مي شود.

وي با اشاره به اينکه کميته هاي مختلفي در ماه مهر فعال مي شوند بيان داشت: پنج کميته مختلف شکل مي گيرد که بايد قبل از اول مهر مشکلات را حل کنند.

قائد اميني با اشاره به اينکه  آموزش و پرورش به تنهايي نمي تواند کاري را از پيش ببرد و همه دستگاه هاي اجرايي بايد به کمک ان بيايند تصريح کرد: شوراي آموزش و پرورش فعال شده و همه فرمانداران ، بخشداري ها، شهرداري ها به کمک آموزش و پرورش آمده اند.

وي با تاکيد بر اينکه افتخار اموزش و پرورش در اين است که پرچم جمهوري اسلامي ايران به واسطه آموزش و پرورش به اهتراز درآمده است عنوان کرد: در راستاي پروژه مهر ادارات همکاري هاي لازم را با ما داشته اند.

قائد اميني در خصوص پراکندي مدارس نيز خبر داد و گفت: 175 مدرسه در اين استان وجود دارد که برخي از آن ها  به تعداد انگشتان دست در آن دانش آموز تحصيل مي کند .

وي با يادآوري بر اينکه آموزش و پرورش با زندگي افراد سرو کار دارد اظهار کرد: اگر به دلايل عمده رشد دانش اموزان خوب فکر کنيم بيشتر از اينکه تجهيزات باشد رقابت سالم بين ان ها است.

قائد اميني تاکيد کرد: هيچ آسيبي نبايد به بحث عدالت دانش اموزان داشته باشيم.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg