کد مطلب: 173525
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
چهارمحال و بختياري ميزبان جشنواره "شميم خانواده" مي‌شود
تاریخ انتشار : 1398/04/31 15:07:09
نمایش : 990
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: جشنواره فرهنگي-ورزشي شميم خانواده با حضور 2500 نفر از زنان و دختران کارکنان پاسدار از يکم تا پنجم مرداد در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در  نشست خبري جشنواره فرهنگي-ورزشي شميم خانواده اظهار کرد: اين جشنواره سه دوره در استان‌هاي ديگر برگزار شده است و امسال چهارمين دوره آن با حضور همسران و دختران پاسدار سراسر کشور در اين استان برگزار مي‌شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري به حضور 2 هزار و 500 نفر از خانواده‌هاي کارکنان سپاه در جريان جشنواره فرهنگي-ورزشي شميم خانواده در اين استان اشاره و خاطرنشان کرد: اين جشنواره درقالب 6 رشته ورزشي آمادگي جسماني، شنا، واليبال، تکواندو، دارت و تيراندازي برگزاري مي‌شود و در پايان مسابقات به برگزيدگان هدايايي اهدا خواهد شد.
 
سردار اکبري از حضور 6 تيم چهارمحال و بختياري در اين مسابقات خبر داد و تاکيد کرد: سال گذشته مجموعه تيمي اين استان علاوه‌بر قهرماني به‌عنوان قهرمان قهرمانان نيز شناخته شدند و اميدواريم امسال نيز شاهد کسب عناوين برتر توسط شرکت‌کنندگان استان باشيم.
 
وي الگوگيري از رشادت‌هاي رزمندگان دفاع مقدس و پهلوان‌پروري را از اهداف اين جشنواره عنوان و بيان داشت: افتتاحيه مسابقات روز دوم مرداد و در محل سالن شهداي دانش‌آموز استان برگزار مي‌شود.
 
سردار اکبري با بيان اينکه بعد از اعلام آمادگي چهارمحال و بختياري براي ميزباني اين مسابقات بررسي‌هاي لازم صورت گرفت اضافه کرد: با تائيد اين استان به‌عنوان ميزبان، جلسات هماهنگي با ادارات مربوطه در اين زمينه برگزار شد.
 
سردار اکبري با اشاره به همکاري خوب آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، دانشگاه شهرکرد و ساير دستگاه‌ها بيان داشت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته از يکم تا پنجم مردادماه خانواده‌هاي پاسدارها در اين استان حضور مي‌يابند و در مسابقات شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به بهره‌گيري از تجربيات ساير استان‌ها براي برگزاري اين جشنواره يادآور شد: اين برنامه مي‌تواند ظرفيت خوبي براي معرفي استان باشد و در همين راستا نمايشگاهي از توليدات اقتصادي مقاومتي و صنايع دستي استان در حاشيه  جشنواره برگزار خواهد شد.
 
سردار اکبري برگزاري تورهاي بازديد از نقاط ديدني استان به‌صورت رايگان، برگزاري برنامه شبي با شهدا، برگزاري جلسات هم‌انديشي و بصيرت‌افزايي، ارائه خدمات درماني و مشاوره‌اي و... را از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني‌شده عنوان و خاطرنشان کرد: اختتاميه مسابقات به‌صورت تيمي در سالن‌هاي ورزشي برگزار مي‌شود.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg