کد مطلب: 173519
امام جمعه موقت شهر اردل؛
امنيت خط قرمز جمهوري اسلامي است
تاریخ انتشار : 1398/04/28
نمایش : 1411
امام جمعه موقت شهر اردل گفت: امنيت براي جمهوري اسلامي خط قرمز بوده و اجازه هيچ گونه تعرضي را به هيچ کس نخواهد داد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، حجت الاسلام  حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل  ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به لزوم اجراي تعهدات يازده گانه برجامي، گفت: سفر هفته گذشته فرستاده فرانسه به ايران حامل پيشنهادات فريبکارانه و گستاخانه‌اي بنام انجماد در برابر انجماد و يا آتش بس بود.

حجت الاسلام بهرامي ادامه داد: فرانسه طي 14 ماه گذشته که امريکا از برجام خارج شده است، براي نجات برجام چه کار عملياتي انجام داده است.

وي با بيان اينکه پيشنهاد فرانسه به ايران در واقع همان درخواست مذاکره مجدد آمريکا است و چيز تازه‌اي نيست، توضيح داد: پيشنهاد آتش‌بس پاريس در حالي روي زمين قرار گرفته که آمريکا تمام برگ‌هاي خود را رو کرده و تحريم را به سقف نهايي آن رسانده اين آتش بس قرار است کدام اقدام خصمانه آمريکا را مانع شود.

خطيب نماز جمعه اردل با تاکيد بر اين نکته که امنيت خط قرمز جمهوري اسلامي ايران است، يادآور شد: در پي تحرکات ضدامنيتي  ضدانقلاب در مناطقي از غرب و شمال غرب کشور که منجر به شهادت چندتن از پاسداران غيور اسلام شد روز چهارشنبه 19 تير سپاه پاسداران پاسخ محکمي به اين افراد داد تا بار ديگر به دشمنان نشان دهد امنيت براي جمهوري اسلامي خط قرمز بوده و اجازه هيچ گونه تعرضي را به هيچ کس نخواهد داد.

وي در پايان با اشاره به برنامه‌هاي اجرا شده در دهه کرامت گفت: از همه نهادهاي دولتي و هيات‌هاي مذهبي و عموم مردم در برپائي جشن ميلاد امام رضا(ع) در امامزاده شهر اردل تشکر مي‌کنم که توانستند برنامه‌اي درخور مردم و در شان اهل بيت عليهم السلام برگزار کنند.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg