کد مطلب: 173505
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
تهديد را به فرصت تبديل کنيم/افزايش سواد رسانه‌اي نياز امروز جامعه
تاریخ انتشار : 1398/04/12 09:17:24
نمایش : 1368
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: ما بايد در بين مردم آگاه‌سازي کنيم و سواد رسانه‌اي را در بين مردم افزايش دهيم.
به گزارش هفت چشمه، سرهنگ مهران مرادي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: امروز دشمن نيروهاي انقلاب را مورد هجمه قرار داده است تا پايه هاي اساسي نظام را سست کند.

وي با اشاره به اينکه امروز رسالت خطير ما اين است که نگذاريم دشمن به اهداف شوم خود دست پيدا کند تصريح کرد: دشمن به دنبال اين است که فضا را از بين ببرد و انقلاب ما را استحاله کند تا به هدف خود برسد.

مرادي اذعان داشت: امروز فضاي مجازي به حدي مهم است که اگر کوتاهي صورت گيرد دشمن را به هدفش رسانده ايم.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري بيان داشت: دشمن به دنبال اين است که از فضاي مجازي استفاده و ياس و نااميدي را در بين مردم جلوه دهد و ما در مقابل آن ها بايد کاري کنيم که اميد و شادي را در دل مردم زنده نگه داريم.

مرادي با تاکيد براينکه آخرين ترفند دشمن در اين است که در حوزه اراده خلل ايجاد کند بيان داشت: رهبر معظم انقلاب هميشه از اميد حرف مي زند و ما بايد بتوانيم اميد و شادي را در دل مردم زنده نگه داريم.

وي يادآور شد: همه ما افسران جنگ نرم هستيم که بايد دست به دست هم دهيم و نگذاريم دشمن از طريق فضاي مجازي شک و شبهه اي را ايجاد کند.

جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري به هفته حجاب و عفاف نيز اشاره کرد و گفت: روي موضوع عفاف و حجاب لازم است که به جد کار شود.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg