کد مطلب: 173470
نگاهي به وصيت‌‌نامه شهيد جاويدفر؛
اسلام بايد در دنيا حکم‌فرما باشد
تاریخ انتشار : 1398/03/19 17:48:50
نمایش : 1593
شهيد براتعلي جاويدفر از شهداي دانشجوي چهارمحال و بختياري در بخشي از وصيت‌نامه خود نوشت: اسلام بايد در دنيا حکم‌فرما باشد و اين مزدوران شرق و غرب هيچ کاري از دستشان برنمي‌آيد و به قول امام امت، ملتي که شهادت دارد اسارت ندارد.
به گزارش هفت چشمه؛ شهيد براتعلي جاويدفر در سال ۱۳۴۸ در خانواده‌اي مذهبي در شهر اردل ديده به جهان گشود و تحصيلات ابتدايي را در همين شهر به پايان برد. وي از همان اوان کودکي به اهل بيت و ائمه اطهار(ع) علاقه ويژه داشت و همواره در نماز جماعت مسجد محله‌شان مشارکت مي‌کرد. پس از گذراندن دوران متوسطه، شهيد جاويدفر تحصيلات خود را در مرکز تربيت معلم فرخ‌شهر ادامه داد و از طريق همين مرکز براي همکاري با سپاه پاسداران، وارد اين نهاد شد. با آغاز جنگ تحميلي، شهيد جاويدفر وارد جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل شد و سرانجام در تاريخ ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عمليات بدر در جزيره مجنون، به فيض عظيم شهادت نائل شد.

وصيت‌نامه شهيد
«سلام بر محمد و آل پاکش و سلام و درود بر رهبر کبير انقلاب اسلامي و سلام بر شهداي کربلا
يا رب، اي خداي بزرگ و يکتا چگونه شکر تو را به جاي آوريم در حالي‌که تو به ما و سربازان امام زمان(عج) منت گذاردي تا بتوانند به جبهه‌هاي حق عليه باطل بروند و در راه تو قدم بردارند.
اي ملت شهيدپرور اگر مي‌خواهيد در نزد خدا افتخار جاويدان پيدا کنيد، فقط يک راه مي‌تواند شما را به اين هدف برساند و آن اطاعت از ولايت فقيه است.
پدر و مادر عزيزم که همچون شمعي براي پرورش من سوختيد، اميدوارم که مرا ببخشيد و حلال کنيد که نتوانستم چنان فرزندي براي شما باشم و حق شما را ادا نمايم. به گفته امام بزرگوار، شهيد از همه افضل‌تر است. اگر خداوند اين رحمت را نصيب من کرد و به شهادت رسيدم، در لحظه شهادت من گريه نکنيد و زاري نکنيد بلکه نماز شکر به جاي آوريد و با خوشحال بودن خود، مشتي بر دهان طاغوت و طاغوتيان بکوبيد.
هميشه اين‌ را بدانيد که شهيدان زنده‌اند. ما بايد با خون خود درخت اسلام را آبياري کنيم و به تمام دنيا بفهمانيم که اسلام بايد در دنيا حکمفرما باشد و اين مزدوران شرق و غرب هيچ کاري از دستشان برنمي‌آيد و به قول امام امت، ملتي که شهادت دارد اسارت ندارد.
به اميد پيروزي حق بر باطل
والسلام»

انتهاي پيام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg