کد مطلب: 173445
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خبر داد
برگزاري ۴۷۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1398/03/01 13:24:35
نمایش : 1311
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: ۴۷۰ عنوان برنامه درقالب ۵۸ محور کلي توسط سپاه استان به مناسبت سوم خرداد پيش‌بيني و برگزار مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سوم خرداد سال‌روز پيروزمندانه رزمندگان اسلام در عمليات بيت‌المقدس ۶۱ بوده که به روز ملي مقاومت در کشور مشهور و نام‌گذاري شده است.

وي شعار محوري امسال را ما "پيروز هستيم" عنوان و خاطرنشان کرد: مقاومت و ايستادگي مردم در خرمشهر موجب شد تا نيروهاي بعثي عراق نتوانند پيش‌روي در خرمشهر داشته باشند و مجبور به تسليم شوند.

سردار اکبري با اشاره به اينکه نيروهاي عراقي مجبور به جنگيدن بودند تا يا پيروز ميدان شوند يا کشته شوند گفت: عراقي‌ها با شعار "ما آمده‌ايم تا بمانيم" وارد خرمشهر شدند اما مقاومت مردم اين شهر مانع پيش‌روي دشمن به مرز و بوم ايران شد.

وي مقاومت را علت پيروزي در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اگر امروز شاهد انواع جنگ‌هاي اقتصادي فرهنگي و سايبري هستيم به دليل مقاومتي ايست که انقلاب اسلامي داشته و در اين مدت دشمن نتوانست ذره‌اي ما را از آرمان‌ها و عقايدمان دور کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به پيش‌بيني برگزاري ۴۷۰ عنوان برنامه درقالب ۵۸ محور کلي توسط سپاه استان به مناسبت سوم خرداد افزود: حضور نيروهاي مسلح در برنامه‌اي با ‌عنوان انس و مودت در ماه رمضان در روز پنج‌شنبه، غبارروبي گلزار شهدا در سراسر استان توسط سپاه و نيروي انتظامي، سرکشي از خانواده شهدا و تجليل از جانبازان عمليات بيت‌المقدس و... ازجمله مهم‌ترين اين برنامه‌ها هستند.

سردار اکبري اضافه کرد: امسال به دليل مقارن شدن سوم خرداد، روز مقاومت، با ماه رمضان و نزديکي با ليالي قدر، برنامه اين روز متفاوت با سال گذشته است و اين برنامه به‌صورت برگزاري اجتماع در روز جمعه در مصلي شهرکرد با حضور کارکنان سپاه  خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به حضور فعال رزمندگان اين استان درقالب لشکرها و تيپ‌ها در عمليات بيت‌المقدس افزود: اين استان در عمليات بيت‌المقدس ۸۰ شهيد تقديم کرد و جزء فاتحين خرمشهر هستند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg