کد مطلب: 173442
فرماندهي سپاه قمربني‌هاشم(ع)
سپاه رابطي امين ميان خيرين و سيل زدگان
تاریخ انتشار : 1398/03/01 09:21:45
نمایش : 1688
فرماندهي سپاه قمربني‌هاشم(ع) گفت: در حادثه اخير سيل، سپاه نقش واسطه ميان خيرين و مردم مناطق سيل‌زده بود است و به عنوان يک امانتدار کمک‌هاي خيرين را به سيل‌زده مي‌رسانديم.
به گزارش هفت چشمه  به نقل از جهانبين‌نيوز‌، علي‌محمد اکبري در برنامه‌اي، ويژه تجليل از خيران و عوامل اجرايي  چهارمحال و بختياري در راستاي کمک‌رساني به مناطق آسيب ديده از جمله خوزستان اظهار کرد: در اين حادثه، سپاه نقش واسطه ميان خيرين و مردم مناطق سيل‌زده بود است و به عنوان يک امانتدار کمک‌هاي خيرين را به سيل‌زده مي‌رسانديم.
 
وي افزود: از امکاناتي و اقلامي که به مناطق سيل زده فرستاده و وارد خوزستان و تحويل سپاه شد، در پي يک برآورد اوليه بالغ بر هفت ميليارد تومان اجناس غير نقدي به مردم خوزستان، کمک ارسال شد.
 
اکبري بيان کرد: اين مبلغ خاصه منطقه شعيبيه بود، که قطع بر يقين براي ساير مناطق سيل زده کشور نيز کمک‌هايي ارسال شده بود.
 
فرماندهي سپاه قمربني‌هاشم(ع) با اشاره به اينکه طي اتفاقي پيش بيني نشده، منطقه‌اي عرب نشين به استان داده شد، ادامه داد: اين اتفاق منجر به اتحاد قوميت بختياري و عرب يا به تعبيري،  «بلوط و نخل» شد.
 
وي تاکيد کرد: حضور موکب قمربني‌هاشم(ع) در کنار نيرو‌هاي سپاه در منطقه با پخت بيش‌از ۳۰ هزار پرس غذا و همراهي نانوايان مستقر در منطقه با پخت بيش از ۹۰ هزار قرص نان بدون هيچ چشم داشتي واقعا ستودني است.
 
اکبري در ادامه خاطرنشان کرد: در حدود ۵۰۰ منزل مسکوني در استان به سپاه جهت تعمير و بازسازي واگذار شده که بخش زيادي از آن توسط گروه‌هاي جهادي و سازندگي انجام مي‌شود.
 
اکبري با اشاره به يک هزارو ۲۰۰ پروژه‌اي که در استان توسط سپاه در حال اجرا است، اظهار کرد: بخش زيادي از اين پروژه‌‌ها توسط کمک‌هاي مردمي و گروه‌هاي جهادي به ثمر و افتتاح رسيد.
 
فرماندهي سپاه با اشاره به قرارگاه پيشرفت و آباداني توضيح داد: در اين قرارگاه در تلاش هستيم با حمايت و پشتيباني مردم، در جهت رفع نياز و مشکلات مردم گام‌هايي در راستاي محروميت‌زدايي و سازندگي برداريم.

انتهاي پيام/1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg