کد مطلب: 173436
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌ هاشم(ع) چهارحال و بختياري:
عشاير در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادي دشمن حضور دارند
تاریخ انتشار : 1398/02/29 14:15:37
نمایش : 1239
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌ هاشم(ع) چهارحال و بختياري گفت: عشاير در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادي دشمن قرار دارند و در بعد کشاورزي و دامداري جزء توليدکننده مهم کشور هستند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين‌نيوز، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در ديدار عشاير بسيجي استان با نماينده ولي فقيه،به مناسبت روز بسيج عشايري، با اشاره به بيش از ۳۵۰ شهيد عشايري در استان و اينکه چهارمحال و بختياري يک استان عشايرنشين است، اظهار کرد: آمار کامل شهداي عشايري استان تاکنون به دست نيامده اما قطعا پس از شناسايي کامل تعداد شهدا عشاير استان نيز بيشتر خواهد بود.

وي با اشاره به جمعيت ۱۲۶ هزار نفري عشاير در اين استان، افزود: در حدود ۲۲ هزار نفر از اين جمعيت عضو بسيج عشاير هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌ هاشم(ع) چهارحال و بختياري گفت: امروز روز تجديد بيعت و ميثاق بسيج عشاير با امام راحل است و عشاير همواره مظهر صداقت، شهامت، شجاعت، صبوري، مقاومت، ايستادگي، مهمان‌نوازي و تلاش و کوشش هستند.

وي با اشاره به آرايش جنگي دشمنان قسم خورده اين نظام در تمامي زمينه‌ها و انواع جنگ‌هاي سخت و نرم، طي اين چهل سال عليه جمهوري اسلامي ايران، تصريح کرد: لازم است در مقابل آرايش اقتصادي، فرهنگي، فضاي مجازي  و نطامي دشمن، جبهه خود را تقويت کنيم.

سردار اکبري با اشاره به مقابله عشاير با جنگ اقتصادي دشمن، تصريح کرد: عشاير در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادي دشمن قرار دارند و  در بعد کشاورزي و دامداري جزء توليدکنندگان مهم کشور هستند و  مسئولان لازم است که از اين قشر تاثيرگذار و ارزشمند حمايت لازم را به عمل آورند چراکه عشاير براي توليد بيشتر نيازمند پشتيباني بيشتر هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌ هاشم (ع) چهارحال و بختياري گفت: عشاير يکي از تاثيرگذارترين و مهم‌ترين اقشار در جامعه هستند و در بسياري از جبهه‌هاي حق عليه باطل، در خط مقدم حمايت از انقلاب و نطام اسلامي بودند.

وي با اشاره بر جنگ اقتصادي و رونق توليد، بيان کرد: لازم است مسؤولان همراه عشاير و به دنبال رفع مشکلات عشاير باشند، چراکه سهم عمده‌اي در کشاورزي و دامداري دارند.

انتهاي پيام/ 1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg