کد مطلب: 173431
با هدف لبيک به بيانيه گام دوم انقلاب/
«اعتکاف رمضانيه» در اردل برگزار شد
تاریخ انتشار : 1398/02/27 13:23:01
نمایش : 2013
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: اعتکاف رمضانيه با حضور 30 نفر از دانش آموز خواهر و با هدف لبيک به بيانيه گام دوم انقلاب در مسجد جامع شهر اردل برگزار شد.
به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:در صبح  25 ارديبهشت ماه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان 30 نفر از دانش آموزان خواهر شهرستان اردل  وارد مسجد جامع شهر اردل شدند تا خود را براي حضور در خانه خدا در راستاي تقويت معنوي آماده و مهيا سازند.

 حجت الاسلام بهرامي هدف از برگزاري اعتکاف دانش‌آموزي را  لبيک به بيانيه  گام دوم انقلاب و افزايش فضاي معنوي، تقويت روحيه عبادت و بندگي  عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان اردل  براي حضور در اعتکاف رمضانيه اعلام آمادگي کردند و امسال استقبال دانش‌آموزانشهرستان از اين آئين معنوي 20 درصد افزايش يافته است.

وي افزود:دانش‌آموزان با حضور در اعتکاف نه تنها به تقويت ابعاد معنوي شخصيت خود مي‌پردازند در برنامه‌هاي مختلف از جمله مراسم جزء خواني قرآن کريم، برگزاري مسابقات قرآني  و جلسات پرسش و پاسخ ديني و شرعي ازکه در ايام اعتکاف براي آنها اجرا مي‌شود نيز شرکت کردند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg