کد مطلب: 173362
همزمان با شب ولادت حضرت ابوالفضل(ع)؛
جانبازان شهرستان اردل تجليل شدند+تصاوير
تاریخ انتشار : 1398/01/21 10:00:01
نمایش : 3088
همزمان با شب ميلاد سراسر نور حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، طي مراسمي با حضور مسئولين شهرستان اردل از جانبازان سرافزار اين شهرستان تجليل شد .
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ شب گذشته همزمان با شب  ميلاد سراسر نور حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، طي مراسمي با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل،فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل،رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران  و امام جماعت مسجد حضرت ابالفضل(ع) از جانبازان سرافزار شهرستان  اردل تجليل شد .
 
در اين مراسم  که در امام زاده عزيز (ع) شهر اردل برگزار شد حجت الاسلام داوودي نمايندگي ولي فقيه درسپاه ناحيه شهرستان اردل ضمن تبريک اعياد شعبانيه اظهار داشت: ماه شعبان ماه سراسر نور است که اعياد متعددي در آن قرار دارد و بايستي اين مناسبت‌ها را قدر دانست و در اين ماه از منش و راه و رسم زندگي اين بزرگان سخن گفت.

حجت‌الاسلام داوودي گفت: جانبازان، شهداي زنده‌اي هستند که براي پاسداري از اسلام و انقلاب خود را فدا کرده‌اند و براي حفظ انقلاب و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اراده‌اي والا داشته اند.

وي با اشاره به اينکه بايد همه مسوولين بايد براي برطرف نمودن مشکلات اين قشر عزيز تلاش کنند، ابراز داشت: عزت، آرامش و آسايش و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون از تلاش‌ها و جانفشاني‌هاي شهدا و جانبازان انقلاب اسلامي است.

نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل بيان کرد: به برکت حضور نيروهاي انقلابي و پايداري آنان در مقابل سختي‌ها، تحريم‌ها و تهديدها انقلاب اسلامي ايران در بخش استراتژيک دنيا به يک انقلاب مهم و توانمند تبديل شده است
 
مولودخواني در وصف پاسدار بزرگ اسلام آقا اباعبدالله الحسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) جانباز دشت کربلا، مظهر غيرت، شجاعت و وفا از برنامه هاي اين مراسم تجليل بود.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg