کد مطلب: 173333
تحليلگر مسائل سياسي:
تحقق "شعار رونق توليد"رمز اقتدار ملت ايران
تاریخ انتشار : 1398/01/04
نمایش : 1601
تحليلگر مسلائل سياسي با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان "رونق توليد" از سوي مقام معظم رهبري گفت: رمز اقتدار ملت ايران در تحقق اين شعار رهبري است.
به گزارش هفت چشمه، دکتر خداداد خدادادي  تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي رهبر معظم انقلاب به نام رونق توليد، افزود: رونق توليد نيازمند رسيدن به خود اتکايي، خودباوري و جلوگيري از واردات بي رويه بوده که نياز است دولت با کنترل مرزها اجازه واردات بي رويه و کالاهاي مشابه را ندهد.

خدادادي با بيان اينکه رمز اقتدار ملت ايران تحقق "شعار رونق توليد" است تصريح کرد: در شرايطي که دشمن تمامي توان خود را به کار گرفته تا کشور را در حوزه مسائل اقتصادي فلج کند، مقام معظم رهبري براي برون رفت از اين چالش ها، شعار سال را به خوبي انتخاب کردند.

وي اظهار داشت: براي عبور از چالش هاي معيشتي، راهي جز پرداختن به توليد داخلي نداريم لذا قواي سه گانه بايد نهايت اهتمام و تلاش خود را براي رونق توليد، به کار گيرند.

وي با بيان اينکه کشور سال ها با چالش هاي اقتصادي و معيشتي روبرو بوده است، بيان کرد: هر سال رهبر معظم انقلاب به فراخور شرايط و ظرفيت‌هاي موجود در کشور، شعار سال را تعيين مي‌کنند و امسال هم بر همين اساس، شعار سال را انتخاب کردند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg