کد مطلب: 173324
طرح ذخيره سازي ميوه شب عيد به منظور تنظيم بازار و تعادل قيمت اعمال مي شود
تاریخ انتشار : 1397/12/23 09:18:32
نمایش : 1184
رئيس سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري از تامين و ذخيره سازي بيش از يکهزار و ۵۰ تن ميوه مورد نياز شب عيد استان در انبارهاي سردخانه اي خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، ذبيح الله غريب رئيس سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:از تامين و ذخيره سازي بيش از يکهزار و ۵۰ تن ميوه مورد نياز شب عيد استان در انبارهاي سردخانه اي خبر داد.

دکترغريب افزود: از اين مقدار ميوه ذخيره شده ۷۰۰ تن پرتقال است که به تناسب محصولات از باغداران شمال و جنوب کشور خريداري و به استان انتقال يافته است.

وي ميزان سيب درختي ذخيره شده براي شب عيد استان را بيش از۳۵۰ تن برآورد و تصريح کرد: تمامي سيب مورد نياز استان ذخيره سازي شده است.

غريب افزود : طرح ذخيره سازي ميوه شب عيد به منظور تنظيم بازار و تعادل قيمت اعمال مي شود.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان ، تصريح کرد: با تمهيدات انديشيده شده، در روزهاي پاياني سال هيچگونه کمبودي در تامين ميوه و ديگر مايحتاج خوراکي پرمصرف وجود ندارد.

وي تاکيد کرد: طبق برنامه سال گذشته عاملان فروش در شهرستانهاي مختلف در روزهاي پاياني سال تعيين ، تا ميوه ذخيره سازي شده با قيمت مصوب ۲۰ درصد زير قيمت بازار در بيش از ۹۷ غرفه توزيع شود.

غريب افزود: با برنامه ريزي انجام شده توزيع ميوه در شهرستان هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري در هفته پاياني سال آغاز مي شود و تا ۱۵ فروردين سال ۹۸ ادامه مي يابد.

رئيس سازمان جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: بيش از ۱۰۰ ناظر که براي جلوگيري از هرگونه تخلف در توزيع ميوه شب عيد دراستان بر بازار نظارت مي کنند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg