کد مطلب: 173289
تحليگر مسائل سياسي؛
انقلاب اسلامي، اقتدار و عزت را به ايران بخشيد/ اجراي سياست هاي اقتصادي راه حلي براي مشکلات
تاریخ انتشار : 1397/11/25
نمایش : 1405
تحليگر مسائل سياسي گفت: قبل از انقلاب ملت ايران در تمام زمينه ها به استکبار جهاني وابسته بود اما در انقلاب اسلامي با درايت امام و رهبري و اتحاد و استقامت مردم هيچ وابستگي به استکبار نداشتيم و ايران تنها يار يارو مظلمان جهان بود .
به گزارش هفت چشمه، دکتر خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به بيانيه مهم  و راهبردي رهبر انقلاب اسلامي به مناسبت چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و ورود جمهوري اسلامي به فصل جديدي از زندگي گفت: مقام معظم رهبري  در اين بيانيه 7 سرفصل اساسي ويژگي هاي پر افتخار انقلاب اسلامي را بيان کردند و لذا توصيه هاي معظم له بايد چراغ هدايتگر در پيشبرد امور کشور و عملکرد مسئولان در اجراي امور کشور باشد.

خدادادي با بيان اينکه مقام معظم رهبري در اين بيانيه فرمودند: انقلاب اسلامي راه نجات از اقتصاد ضعيف و وابسته و فاسد دوران طاغوت را به ما نشان داد، ولي عملکردهاي ضعيف، اقتصاد کشور را از بيرون و درون دچار چالش ساخته است افزود: راه مردانگي را از انقلاب آموختيم، قبل از انقلاب ملت ايران در تمام زمينه ها به استکبار جهاني وابسته بود اما در انقلاب اسلامي با درايت امام و رهبري و اتحاد و استقامت مردم  هيچ وابستگي به استکبار نداشتيم و  ايران تنها يار يارو مظلمان جهان بود .

وي با بيان اينکه رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکيد کردند که تنها راه حل مشکلات کشور  اقتصادي مقاومتي است در اين بيانيه هم فرمودند:راه‌حلّ اين مشکلات، سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است که بايد برنامه‌هاي اجرائي براي همه‌ي بخشهاي آن تهيّه و با قدرت و نشاط کاري و احساس مسئوليّت، در دولتها پيگيري و اقدام شود.

تحليلگر مسائل سياسي گفت: با توجه به شرايط فعلي کشور و نظر کارشناسان و بزرگان نظام تنها راه نجات اقتصادي کشور تکيه بر اقتصاد مقاومتي است.

خدادادي افزود: راه حل به چرخش در آوردن چرخه اقتصاد در حال حاضر حمايت و توجه دولت به توليد داخلي است ، اگر دولت از صنايع و کارخانجات داخلي حمايت کند توليدات و صنايع رونق مي گيرند و به دنبال آن نياز به جذب نيروي انساني نيز بيشتر مي شود که در اين حالت مسئله اشتغال نيز خود به خود حل مي شود.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي، اقتدار و عزت را به ايران بخشيد افزود: در 40 سال گذشته مردم منتخبين خود را در مجلس، دولت و مجلس خبرگان با صلاحديد خود انتخاب کرده‌اند يعني مولفه جمهوري اسلامي در شعار اصلي «استقلال»، «آزادي»، «جمهوري اسلامي» نيز در اين مدت عملياتي شده است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg