کد مطلب: 173288
ثبت رکورد خانه‌هاي ورزش روستايي چهارمحال و بختياري در کشور
چهارمحال و بختياري با 253 خانه ورزش روستايي، رکورد خانه‌هاي ورزشي روستايي را در کشور شکست
تاریخ انتشار : 1397/11/24 11:30:34
نمایش : 1234
معاون فرهنگي و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: دستاوردهاي ورزش در تاريخ انقلاب اسلامي در تمام ابعاد چشم‌گير بوده است،
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين‌نيوز، عبدالحميد احمدي در آيين افتتاخ ۴۰ خانه ورزشي در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: دستاوردهاي انقلاب اسلامي در طول اين چهل سال با گذشته قابل قياس نبوده است و شاهد پيشرفت هاي قابل توجه و چشم‌گيري در تمام عرصه ها بوده‌ايم چراکه آمار و نمودارها نيز نشنانگر توسعه و گسترش حوزه ورزش در تمام ابعاد است.

معاون فرهنگي و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اينکه تحريم‌ها و تهديدات مانعي براي پيشرف کشور نبوده، يادآور شد: آنچه که حائز اهميت است افتخارات کسب شده در طول اين ۴۰ سال، علي‌رقم تحريم‌ها، محدوديت‌ها و تهديدات دشمن و در يک شرايط بسيار سخت و دشوار بوده است لذا با اين حال توانسته‌ايم به دستاوردها و افتخارات چشم‌گيري دست پيدا کنيم.

احمدي با اشاره به افزايش ۳۲ برابري سرانه فضاي ورزشي کشور پس از انقلاب، تصريح کرد: با سرمايه‌گذاري مناسبي که بعد از انقلاب در حوزه ورزش شده، همواره شاهد موفقيت‌هاي قابل توجهي در حوزه قهرماني، همگاني، ورزش روستايي، فرهنگي و ... بوده‌ايم و توسعه و افتخارآفريني در ورزش هاي قهرماني پس از انقلاب بي‌نظير بوده است.

وي بيان کرد: حضور تاثيرگزار و موفق تيم ملي در جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا، کسب بيشترين مدال در بازي‌هاي آسياي پس از انقلاب، کسب رتبه سوم در پاراآسيايي، اخذ چندين مدال رنگين در تاريخ بازي‌هاي آسيايي، کسب رتبه هفتم در المپيک جوانان و سعود ۱۷ پله نسبت به المپيک دوره قبل و...، نشان از رشد و پويايي ورزش در حوزه ورزش‌هاي همگاني و قهرماني است.

احمدي با اشاره به کسب افتاخارات بانوان پس از انقلاب، خاطرنشان کرد: زنان ما با مشارکت در رشته‌هاي مختلف و حضور در صحنه‌هاي بين‌المللي با رعايت ارزش‌هاي اعتقادي، توانستند توانمندي‌هاي خود را در ابعاد مختلف به جهان به منصه ظهور گذارند و علاوه بر رشد ۱۷ برابري مدا‌آوري در بازي‌هاي آسيايي يک جامعه الگو و پيشرو در جهان بوده و الگوي حجاب و عفاف را در ورزش جهان مطرخ کرده است.

وي با اشاره به اينکه توسعه ورزش همگاني و روستايي ملزم به نگاه متفاوت و جدي است، تصريح کرد: ارتقا سطح ورزش‌هاي روستايي توسعه خانه هاي ورزش روستايي يکي از اقدامات تاثرگذاري است که طي سه تا چهار سال گذشته پيگيري شده است و در حال حاضر سه هزار خانه ورزشي روستايي تجهيز شده است.

وي بيان کرد: لازم است با هم‌افزايي و انسجام بيشتر ظرفيت‌هاي مناسبي را در حوزه ورزش ايجاد کرد و خدمات مطلوبي را به مردم ارائه داد و با يک عزم جدي و همبستگي کامل اين مسير موفقيت را طي خواهد کرد

انتهاي پيام/1029
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg