کد مطلب: 173285
پيام تشکر و قدرداني فرمانده سپاه اردل از حضور باشکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن
تاریخ انتشار : 1397/11/23
نمایش : 1142
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل با صدور پيامي از حضور باشکوه مردم اين شهرستان در راهپيمايي 22 بهمن تقدير کرد
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل، با صدور پيامي، از حضور حماسي و با شکوه مردم شهرستان اردل در راهپيمايي 22 بهمن و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تشکر و قدرداني کرد.

متن پيام فرمانده سپاه  اردل بدين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
سلام و درود خداوند متعال بر مردم غيور و دلاور شهرستان اردل که با بصيرت و موقعيت‌شناسي حماسه ديگري را در چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي خلق کردند. آفرين بر شما مردم  ولايتمدار شهرستان اردل که در هواي سرد زمستان با شعارهاي دشمن‌شکن چشم اميد دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامي را کور کرديد و به همه کساني که با هجمه‌هاي تبليغاتي  و به تصور باطل خود قصد داشتند 22 بهمن امسال را کم رونق نمايند، با حضور پرشور و پرشعور خود عملا به آنها ثابت کرديد که مردم اين مرز و بوم همواره به انقلاب اسلامي و آرمانهاي بلند آن پايبند هستند و همواره با عزمي راسخ و شعارهاي کوبنده معادلات دشمنان را بر هم مي‌زنند و همچنان روحيه انقلابي‌گري در ميان مردم شريف شهرستان اردل  موج مي‌زند.

حال که مردم قدر شناس با حضور حداکثري خود در راهپيمايي 22 بهمن با اقتدار دهه پنجم انقلاب اسلامي را آغاز کردند، بر خود لازم مي‌دانم به عنوان خادم مردم ضمن تقدير و تشکر از مردم فهيم شهرستان اردل، به حول و قوه الهي همه ما مسئولين در راستاي خدمتگزاري به اين مردم قدرشناس کوشا باشيم.


انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg