کد مطلب: 173284
سردار سلامي در شهرکرد:
سياست‌هاي ما ثابت نيست به افکار دشمنان‌مان بستگي دارد/اگر شرارت‌هايتان ادامه يابد محوتان خواهيم کرد
تاریخ انتشار : 1397/11/22 19:46:08
نمایش : 1679
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جريان‌هاي مالي را به روي ما بسته‌اند و از همه ابزار نفوذي خود استفاده کردند اما ملت ايران هر روز شکيباتر، با نشاط‌تر و مقاوم‌تر عزت خود را فرياد مي‌زدند و به دشمن مي‌گويند اگر شرارت‌هايتان را ادامه يابد محوتان خواهيم کرد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران در راهپيمايي ۲۲ بهمن در شهرکرد اظهار کرد: شما مردم شهرکرد امروز بر بام ايران ايستاده‌ايد تا شکوه يک نبرد چهل ساله را جشن بگيريد.

وي افزود: شما مردم شهرکرد همچون سرزمين‌تان رفيع و سربلند و سرافراز هستيد.

سردار سلامي بيان داشت: براي من افتخار، شرف و فضيلتي است از جانب خدا که در جمع پرشور، مومن و آگاه شما مردان و زنان باشم.

۲۲ بهمن فجر پايان شب ظلماني تاريخ و قيامتي دنيايي‌ست

وي با اشاره به اينکه امروز چهلمين سالروز طلوع اسلام، استقلال و آزادي بر اين سرزمين و روز آزادي اين ملت از اسارت دنياي مدرن استکبار است افزود: امروز، روز تجلي آگاهي و ايمان اين ملت براي در هم شکستن استبداد و استعمار در اين سرزمين است.

وي اضافه کرد: ۲۲ بهمن، فجر پايان شب ظلماني تاريخ و قيامتي دنيايي‌ست که ملت ما از اسارت خارج شد و روز ميلاد نوين ايران براي بازيابي شخصيت، منزلت و هويت خويش بر اين عالم است.

سردار سلامي گفت: ما امروز احيا، عزيز، مقتدر و آزاد و بر سرنوشت خود مسلط شديم.

سقوط شاه اولين سيلي محکم بر صورت استکبار بود

وي با اشاره به اينکه وقتي انقلاب ما پيروز شد بزرگ‌ترين شکست تاريخي بر پيکره دشمن وارد آمد بيان داشت: ما امروز آمديم تا به روح بلند و جاودانه انقلاب، پيام‌آور رحمت و آزادي و اقتدار بر اين ملت و امت درود و سلام الهي نثار کنيم.

سردار سلامي با تاکيد بر اينکه سقوط شاه اولين شکست براي استکبار بود تصريح کرد: اولين سيلي محکم آن‌قدر قوي و نيرومند بود که بعد از آن تا به امروز دنياي استکبار نتوانسته است هيچ غلطي بکند.

وي يادآور شد: استکبار احساس کرد که در جهان قدرتي نوين و نيرومند به نام اسلام به وجود آمد، که اگر مقابل آن نايستد قدرتي نيرومند بخشي از سياره زمين را تحت تاثير سياره خويش قرار خواهد داد.

سردار سلامي افزود: دشمن همه قدرت خود را به صحنه آورد تا انقلاب ملت ايران را شکست دهد اما شکوه بزرگ و عظمت جاويدان انقلاب اسلامي ملت ايران را مي‌توان در پرتو ولايت ديد و در مقابل همه قدرت‌هاي بزرگ ايستاد.

وي عنوان کرد: ملت ايران اثبات کرد اسلام مي‌تواند بر جهان حکومت کند و مستضعفان را حمايت کند.

ايران تا به امروز سيلي‌هاي محکمي بر صورت آمريکا زده است

سردار سلامي خاطرنشان کرد: ايران لانه جاسوسي آمريکا را اشغال کرد و آن‌ها را از ملت ايران فراري داد و ثابت کرد آمريکا هيچ غلطي نتوانست بکند.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران بيان داشت: ايران سيلي‌هاي محکمي بر صورت آمريکا زده است و بارها و بارها به دنيا نشان داده است که مي‌توان آمريکا را براي چندمين بار تحقير کرد.

وي تاکيد کرد: دشمن همه جا بر سر راه ما ايستادند و مي‌خواستند کشور ما را تجزيه کنند اما ايران ايستاد و اتحاد، انسجام، قدرتمندي و صلابت اين سرزمين را يکپارچه حفظ کرد.

سردار سلامي با اشاره به تلاش آمريکا براي تجزيه اين کشور با توطئه‌هاي متعدد و شکست‌هاي پي‌درپي آن‌ها اضافه کرد: آن‌ها احساس کردند ملت ايران قادر نيست جنگ با مقياس جهاني را کنترل کند و خواهد شکست.

در هشت سال دفاع مقدس، يک ملتِ تنها، با يک جهان قدرت مقابله کرد

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران تاکيد کرد: دشمنان يک جنگ هشت ساله را با پيوستگي و همبستگي همه قدرت‌هاي نيرومند جهان عليه ايران آغاز کردند و يک جنگ بزرگ را بر ملت ايران تحميل کردند، تصورشان اين بود ما در جنگ تسليم مي‌شويم و آن‌ها کشور ما را دوباره اشغال کرده و سرنوشت کشورمان را به دست خواهند گرفت، اما دوباره امام ايستاد و ملت زيباترين جلوه همبستگي پس از عاشورا را به نمايش گذاشت و بزرگ‌ترين افتخارات تاريخ را براي کشور به ثبت رساند و صفوف دشمنان را در آن جنگ بزرگ در هم شکست، مرزهاي ايران را امن کرد و بيرق پيروزي را بر فراز کشور برافراشت و دوباره ثابت کرد آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.

سردار سلامي ادامه داد: جنگ تحميلي طولاني‌ترين جنگ قرن بيستم و نابرابرترين جنگ بود و در آن يک ملت تنها با يک جهان قدرت مقابله کرد اما خدا به وعده‌هاي خود عمل کرد و نشان داد هر کجا اين ملت براي دفاع از دين، شرافت و کرامت مسلمين در ميدان باشند، در آنجا خدا امکان غلبه بر مسلمانان را نمي‌دهد و وعده خدا تخلف‌ناپذير است.

وي با تاکيد بر اينکه اين پايان شکست‌هاي آمريکا و پيروزي‌هاي ايران نيست بيان داشت: خداوند ملت ايران را در ميدان جهاد رشد داد و با سختي‌ها آشنا کرد تا ارعاب قدرت‌هاي بزرگ در هم شکند، ملت ايران در اين دوران بر اين تکيه کرد که کبريايي و قدرت از آن خداست.

سردار سلامي افزود: اگر همه قدرت‌ها جمع شوند، قدرت آفرينش يک پشه را هم ندارند و هنر ملت بزرگ ايران و رهبران بزرگ انقلابشان اين بود که اين را به عالم نشان دهد که قدرت‌هاي الهي در بيوتي عنبوتي زندگي مي‌کنند، به ظاهر قدرتمند اما از درون سست هستند.

با تحريم مي‌خواستند ملت ايران را تحقير و تسليم کنند

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اينکه تکبيرهاي اين ملت بيانگر اين حقيقت هستند که فقط قدرت خداوند بزرگ جاودانه است گفت: ملت ايران به برکت ايمان فاتح قله‌ها شده، اما جنگ با دشمنان خدا در اين سرزمين ادامه يافت و ما به تدريج راه دشمنان را بستيم و به اذن و لطف خدا توانستيم راه‌هاي جديد را نيز بر آن‌ها ببنديم.

سردار سلامي با بيان اينکه با تحريم مي‌خواستند ملت ايران را تحقير و تسليم کنند و ملت را وادار کنند که قواعد سيطره استکبار را بپذيرند و تکيه‌گاهشان را از ولايت بردارند و از کفار استمداد بطلبند، ادامه داد: اما ملت اين حقيقت را درک کرد، چون از خدا فرمان استقامت گرفته، ملت مي‌دانست نمي‌توان به کفار حتي ميل خفيف کرد.

وي با تاکيد بر اينکه داستان ملت ايران داستان استقامتي پيروزي‌آفرين، اقتدارآفرين و عزت‌آفرين است، کرامت ما درون شمشيرهاي ماست، زماني که آن را از نيام بر کشيم دشمن نابود خواهد شد اضافه کرد: بر ملت ايران ظلمي جهاني روا داشتند و دروازه‌هاي جهاني را به روي ما بستند.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: ما از تاريخ آموختيم يا بايد قوي باشيم تا مستقل شويم يا تسليم شويم و ما راه اول را برگزيديم، ما مي‌دانيم براي غلبه بر دشمن بايد قدرتمند شويم، دشمن براي جلوگيري از قدرتمندي ما همه راه‌ها را بستند، همه دستاوردهاي ما همه به رغم تلاش دشمن بوده و او همواره تلاش کرده که ما را متوقف کند اما نتوانسته است.

ما بدون قدرت نمي‌توانيم مقابل دشمن بايستيم

سردار سلامي يادآور شد: استکبار همه قدرت را در مقابل ملت ما به کار گرفت که ما را از حرکت باز دارد، ما بدون قدرت نمي‌توانيم مقابل دشمن بايستيم، بايد اين کشور صاحب قدرت جهاني شود، دشمن دانشمندان‌مان را در خيابان‌ها ترور کردند که ما پيشرفت نکنيم اما به رغم تلاش دشمن ما پيشرفت کرديم.

وي بيان داشت: امروز همه تلاش دشمن بر اين است که ما را متوقف کند، آن‌ها کلام باطل و آرزوهاي دور و هرگز تحقق نيافتني در مورد ما دارند اما ما هر روز در مسير پيشرفت گام بر مي‌داريم.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران تاکيد کرد: از ما مي‌خواهند موشک‌هايمان را کنار بگذاريم اما مي‌دانند که ما کوتاه نمي‌آييم و جهان اسلام را پيروز مي‌کنيم، از شرق مديترانه تا شمال درياي سرخ در اختيار ماست، قدرت اسلام هر روز مکاني را از دست استکبار خارج مي‌کند و آمريکا را وادار مي‌کند که از قلب مقاومت يعني سوريه عقب برود و خارج شود.

ايران فضا را براي تنفس آمريکا تنگ کرده است

سردار سلامي ادامه داد: اين ايران است که فضا را براي تنفس آمريکا تنگ کرده است و او را وادار به پذيرش قدرت ايران کرده تا آنجا که وزير امور خارجه آمريکا از ما مي‌خواهد که نفوذمان را خاتمه دهيم، رهبر خبير، آگاه، حکيم، دورانديش و شجاعي که دشمنان را خوب مي‌شناسد، راه‌هاي غلبه بر آن‎‌ها را مي‌داند و قوت‌هاي مسلمانان را خوب مي‌داند يکي از بزرگ‌ترين نعمت‌هايي است که ايران از آن بهره‌مند است.

اگر شرارت‌هايتان را ادامه يابد محوتان خواهيم کرد

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اينکه دشمن در جنگ اقتصادي بزرگ بايد به ملت ايران نگاه کند بيان داشت: جريان‌هاي مالي را به روي ما بسته‌اند و از همه ابزار نفوذي خود استفاده کردند اما ملت ايران هر روز شکيباتر، با نشاط‌تر و مقاوم‌تر عزت خود را فرياد مي‌زدند.

وي با اشاره به اينکه ما کشور خود را ساخته‌ايم بيان داشت: در اين راه مشکلاتي هم وجود داشت همه ما اين را مي‌دانيم اما شما بزرگ‌تر از مشکلات هستيد و مي‌توانيد در مقابل اين مشکلات ايستادگي کنيد.

بايد در جنگ اقتصادي ايستادگي کنيم

سردار سلامي با تاکيد بر اينکه امروز ايران به حاکميت رسيده است اذعان داشت: هيچ جنگي بي‌مشقت نيست بايد در اين جنگ اقتصادي هم ايستاد.

وي با اذعان بر اينکه دشمن فکر باطل مي‌کند آن‌ها گمان مي‌کنند که مردم با گران شدن يک کالا از اسلام‌شان جدا مي‌شوند بيان داشت: محاسبه دشمن غلط است آن‌ها حقايق دروني جامعه را نمي‌دانند.

ما از آمريکا عبور خواهيم کرد

سردار سلامي با تاکيد بر اينکه آن‌ها وقتي همت، شوق، شکوه، صبر و شکيبايي را در ملت مي‌بينند تلاش مضاعف را در دستورکار خود قرار مي‌دهند عنوان کرد: بدانيد که ما از آمريکا عبور خواهيم کرد و آن وقت اين آمريکا است که براي اقتدار شما سرخم مي‌کند.

سردار سلامي با اذعان بر اينکه يادآور نعمت الهي باشيد چراکه ايام الهي مهم است بيان داشت: دشمن دست بسته است هرچه عمل مي‌کند کمتر نتيجه مي‌گيرد.

آسمان از شوق حضور شما در راهپيمايي ۲۲ بهمن اشک ريخت

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن تحريم مي‌کند، ملت مي‌ايستد و خداوند برکاتش را از آسمان نازل مي‌کنند.

سردار سلامي با اذعان بر اينکه اينجا هم دشمن ايستاده است تا نور شما را خاموش کند اظهار کرد: امروز در ميدان عاشورا در کربلا ايستاده‌ايم، امروز با ظهر عاشورا فرقي نمي‌کند.

وي با تاکيد بر اينکه ما از ولايت‌فقيه دفاع مي‌کنيم بيان داشت: امروز رهبر ما با دست‌هاي جانبازش شجاعانه در مقابل تمام استکبار ايستاده است و ما از او دفاع مي‌کنيم.

سياست‌هاي ما ثابت نيست به افکار دشمنان‌مان بستگي دارد

سردار سلامي تاکيد کرد: ما به دشمنان‌مان هشدار مي‌دهيم دست از خباثت بردارند و ملت ايران را رها کنند.

وي با اشاره به اينکه سياست‌هاي ما ثابت نيست به افکار دشمنان‌مان بستگي دارد بيان داشت: ما مسلمانان در هرجاي جهان هم که باشيم به کمک هم خواهيم شتافت.

سردار سلامي با تاکيد بر اينکه ما در حال پيشرفت هستيم و دست از پيشرفت خود بر نمي‌داريم بيان داشت: ما در حال اينکه مي‌جنگيم پيشرفت هم مي‌کنيم.

وي با اشاره به اينکه ما منطقه را ترک نخواهيم کرد و از دور دست با آن‌ها مواجه خواهيم شد جايي که فکرش هم نمي‌کنند بيان داشت: شما مي‌خواستيد بر ما غلبه کنيد و بازهم اگر نقشه‌اي براي ما بکشيد ده‌ها برابر از اين قدرتمندتر خواهيم ايستاد.

سردار سلامي با تاکيد بر اينکه همه آن‌ها به انتظار نشسته بودند که انقلاب چهل ساله نشود بيان داشت: اين داستان ظهور امام زمان است قوي و مطمئن باشيد دشمنان ما ضعيف هستند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg