کد مطلب: 173282
فرماندار شهرستان اردل؛
ميز خدمت در مساجد اردل راه اندازي شد
تاریخ انتشار : 1397/11/21 13:05:35
نمایش : 1778
فرماندار شهرستان اردل از راه اندازي ميز خدمت مسئولان براي ارائه خدمت بيشتر به مردم در چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي در مساجد سطح اين شهرستان خبرداد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران ميز خدمت با حضور فرماندار شهرستان  اردل و جمعي مديران اجرايي در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار گرديد.
 
در اين ميز خدمت به درخواستهاي مراجعان که مشکلات خود را در زمينه هاي گوناگون مطرح کرده بودند رسيدگي شد محمود کياني  فرماندار شهرستان اردل ضمن بررسي اين مشکلات راهکارهاي قانوني را ارائه که موارد پس از بررسي و کارشناسي جهت رسيدگي و اقدام لازم به مراجع ذيربط ارجاع گرديد.

کياني با  تبريک چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به مردم  ، برگزاري ملاقات عمومي با شهروندان را امري مهم دانست و گفت: اين حق قانوني مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقيم داشته باشند و از نزديک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند. خوشبختانه دهه فجر فرصت مغتنمي است تا ضمن بيان دستاورد هاي انقلاب و نظام به مردم  ،  با خدمت رساني به شهروندان گوشه اي از مشکلات آنان را حل نماييم.

 ضمن  تشکر از مردم که با صبر و تحمل در اين ديدارها مشکلات و خواسته هاي خود را مطرح کردند، افزود: خدا را شاکريم که توانسته ايم با اهتمام نسبت به برگزاري ملاقات هاي عمومي اقدام کنيم و تا حد توان خود مشکلي از مشکلات شهروندان را برطرف سازيم.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg