کد مطلب: 173279
رهبر انقلاب در ديدار با فرماندهان نيروي هوايي ارتش:
«مرگ بر آمريکا» يعني مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو/ با ملت آمريکا کاري نداريم/ توصيه مي‌کنم به «پيشنهاد» اروپايي‌ها اعتماد نکنيد
تاریخ انتشار : 1397/11/19 21:01:07
نمایش : 1324
مقام معظم رهبري فرمودند: مرگ بر آمريکا يعني مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو. يعني مرگ بر سرمداران آمريکا که در اين دوره اين افراد هستند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از به نقل از پايگاه اطلاع رساني مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (جمعه) در ديدار فرماندهان و جمعي از کارکنان نيروي هوايي و پدافند هوايي ارتش، بيعت شگفتي‌ساز همافران با امام خميني(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ را تجسم شجاعت، اميد به پروردگار، نهراسيدن از دشمن و عمل به وظيفه برشمردند و تأکيد کردند: ۲۲ بهمن امسال به ياري پروردگار و در پرتو همين عوامل تاريخ‌ساز به معناي واقعي کلمه دشمن‌شکن خواهد شد و با هوشياري ملت و حضور همه سلايق و ديدگاهها، پرشکوه تر از سالهاي قبل خواهد بود.

حضرت آيت الله خامنه اي، راهپيمايي ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتي‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه انقلاب در کشورهايي که انقلاب کرده اند به رژه نيروهاي مسلح در مقابل چند نفر تبديل شده است اما در ايران سرافراز، ۴۰ سال است مردم در سراسر کشور به خيابانها مي آيند و بر ادامه راه انقلاب تأکيد مي کنند که اين مسئله، از معجزات شگفتي‌ساز انقلاب است و بايد با تمام قدرت ادامه يابد.

ايشان حضور انبوهِ بي‌شمار ملت در راهپيمايي ۲۲ بهمن را «دشمن‌شکن و مرعوب کننده آن»، «نشان‌دهنده حضور عمومي ملت در صحنه» و «تجلي عزم و وحدت ملي» برشمردند و خاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف سليقه وجود دارد اما وقتي پاي انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به ميان مي آيد، همه اختلاف ها رنگ مي بازد و همه در کنار هم به ميدان مي آيند.

رهبر انقلاب اسلامي رژيم امريکا را تجسم «شرارت، خشونت، بحران سازي و جنگ آفريني» خواندند و افزودند: مسئولان رژيم امريکا ضمن اهانت به ملت ايران مي گويند چرا «مرگ بر امريکا» مي گوييد، براي روشن شدن ذهن مقامات امريکايي تأکيد مي کنيم که ما کاري به ملت آمريکا نداريم و مرگ بر امريکا يعني مرگ بر حاکمان امريکا که در اين دوره، «مرگ بر ترامپ و بولتون و پمپئو» مي‌شود.

ايشان افزودند: تا وقتي رژيم امريکا بر مبناي شرارت، دخالت، خباثت و رذالت حرکت مي کند، شعار مرگ بر امريکا از دهان ملت مقتدر ايران نخواهد افتاد.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از سخنانشان درباره پيشنهادهاي اروپايي ها افزودند: به مسئولان توصيه مي کنم به اينها هم اعتماد نکنند البته نمي گوييم با آنها مراوده نداشته باشيم بلکه با چشم بدبيني به اروپايي ها نگاه کنيد.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: درباره امريکا هم از چند سال قبل و در مذاکرات هسته اي، هم در جلسات خصوصي و هم در جلسات عمومي مکرر به مسئولان مي گفتم به امريکايي ها اعتمادي ندارم و شما هم به قول و حرف و لبخند و امضاي آنها اعتماد نکنيد. اکنون نتيجه اين شده است مسئولاني که آن روزها مذاکره مي کردند، خودشان مي گويند امريکا غيرقابل اعتماد است. بايد از اول اين را تشخيص مي دادند و بر اين مبنا حرکت مي کردند.

ايشان افزودند: همين اروپايي ها که با وقاحت از ايران مطالبه حقوق بشري مي کنند در پاريس نيروهاي مسلح را به جان مردم مي اندازند و مردمشان را کور مي کنند اما در عين حال متکبرانه از ايران طلبکاري مي کنند در حالي که بايد به آنها گفت شما اصلاً حقوق بشر را مي شناسيد؟

حضرت آيت الله خامنه اي تأکيد کردند: در جايگاه يک کشور مقتدر و توانا با همه دنيا به جز چند استثنا ارتباط داريم و خواهيم داشت اما بايد بدانيم با چه کساني داريم حرف مي زنيم و اقدامات فرانسوي ها، انگليسي ها و ديگران را در مقاطع مختلف از ياد نبريم.

رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنانشان همراه شدن ارتش با ملت در جريان انقلاب اسلامي را يک نعمت بزرگ و نقش نيروي هوايي را در اين موضوع بسيار برجسته دانستند و گفتند: نيروي هوايي در پيروزي انقلاب اسلامي و مراحل مختلف بعد از آن، نقش آفرين بود که ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و بيعت جمعي از نيروي هوايي ارتش با امام راحل (ره)، اولين نقش آفريني و همانند خودِ انقلاب، شگفتي ساز و «رزق لا يُحتَسب» بود.

ايشان افزودند: ۱۹ بهمن ۵۷، جلوه تسلط بر نفس، احساس وظيفه و احساس قدرت بود چرا که در آن رويداد جوانان از طاغوت نترسيدند و با غلبه بر ترس خود و اميدواري به خداوند، با شجاعت به ديدار امام آمدند که امروز هم به همين ويژگي‌ها نياز داريم.

حضرت آيت الله خامنه اي گفتند: نقش نيروي هوايي در قضاياي شب ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷، افشاي کودتا در پايگاه شهيد نوژه همدان بوسيله يک افسر جوان نيروي هوايي، تشکيل جهاد خودکفايي بوسيله نيروي هوايي، اولين واکنش کوبنده در روزهاي آغاز جنگ تحميلي بوسيله جنگنده هاي نيروي هوايي و بمباران بسياري از پايگاههاي عراق و نقش آفريني در طول دوران دفاع مقدس، آغاز ساخت هواپيماي جنگي و پشتيباني از مدافعان حرم از جمله اقدامات برجسته نيروي هوايي و جزو تاريخ و هويت اين نيرو است.

رهبر انقلاب اسلامي بر لزوم حفظ و تقويت اين هويت و انسان‌سازي و تربيت جواناني همچون شهيدان بابايي و ستاري و ديگر شهدا تأکيد و خاطرنشان کردند: تنها نيرويي که توانست چنين شخصيت هاي برجسته اي را تربيت کند و استعداد دروني آنها را به فعليت برساند، انقلاب اسلامي و حرکت عظيم ملت ايران است.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به پايبندي ملت به «استقلال، عزت و سرافرازي حاصل از انقلاب اسلامي» افزودند: بنده از گرفتاري ها، گراني ها و ديگر مشکلات مطلع هستم اما به کشور نگاه خوشبينانه دارم چرا که مشاهده مي کنم ملت همچون يک قهرمان و يک شخصيت قوي در مقابل جبهه دشمن ايستاده است و مي‌داند چه مسير و اهدافي را بايد دنبال کند.

ايشان تأکيد کردند: مردم گله مندي، ناراحتي و توقعاتي دارند اما هيچ مسئله اي هرگز موجب نشده و نمي شود که ملت از پشتيباني همه جانبه از آرمانها و اهداف امام و انقلاب و نظام رويگردان شود.

رهبر انقلاب اسلامي ملت ايران را به کوهنوردي تشبيه کردند که در ۴۰ سال اخير بخش مهمي از راه و گردنه هاي پرپيچ و خم و خطرناک را رد کرده اما براي دستيابي به اهداف و بي اثر کردن تهديدها و توطئه ها، بايد بقيه راه را نيز طي کند و به قله برسد.

رهبر انقلاب اسلامي همه مسئولان و آحاد مردم را به همت و کار و تلاش بي‌وقفه فراخواندند و افزودند: هرکس در هر جا که هست به وظايف خود عمل کند تا همه خانه هاي جدول عموميِ وظايف ملت و مسئولان پر شود و شتاب حرکت ايران عزيز به سمت اهداف بيشتر شود.

ايشان دلهره افکندن و نااميد کردن را کار اصلي دشمن و عناصر نفوذي برشمردند و با استناد به آيات متعدد قرآني و رويدادهاي درس آموز صدر اسلام افزودند: منطق اسلام اين است که از دشمن نهراسيد بلکه از انحراف از صراط مستقيم بترسيد و اگر درست عمل کنيد به ياري پروردگار حتماً پيروز خواهيد شد.

حضرت آيت الله خامنه اي، انحراف از راه خدا و تسليم در مقابل دشمنان را موجب ذلت و بي‌پناهي ملت خواندند و خاطرنشان کردند: در آن صورت سرنوشت ايرانِ ما همچون دوران رژيم پهلوي يا کشورهايي همچون عربستان مي شود که امريکا بر سرنوشت و منابع و منافعشان مسلط شده است.

ايشان همچنين در توصيه‌اي درباره راهپيمايي ۲۲ بهمن افزودند: ممکن است کساني به هر دليل و منطق و مبنايي، از فلان مسئول يا فلان آقا خوششان نيايد اما نبايد با شعار دادن بر ضد او، راهپيمايي را به مظهر اختلاف و درگيري تبديل کنند چرا که اين حرکت پرشور ملي بايد همچنان با عظمت و وحدت ادامه يابد.

رهبر انقلاب اسلامي، فرداي کشور و جوانان و ملت را به مراتب بهتر از امروز خواندند و تأکيد کردند: در سايه توکل، احساس مسئوليت و عمل مردم و مسئولان به وظايف خود، پروردگار با لطف و عنايت خويش، راه را براي ملت ايران باز خواهد کرد.

پيش از سخنان فرمانده کل قوا، امير سرتيپ نصيرزاده فرمانده نيروي هوايي ارتش با بيان گزارشي از دستاوردها و توانمندي‌هاي اين نيرو در حوزه‌هاي مختلف، گفت: کارکنان غيرتمند نيروهوايي و قرارگاه پدافند هوايي با تمسک به سيره شهيدان و مدافعان حرم براي دفاع از عزت و مرزهاي ايران اسلامي آمادگي کامل دارند.

انتهاي پيام / 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg