کد مطلب: 173226
بعيدي نژاد:پناه دادن به تروريستها و تجزيه طلبها در اروپا مصداق آزادي سياسي نيست
تاریخ انتشار : 1397/10/20 09:03:28
نمایش : 1399
سفير ايران در لندن عنوان کرد: متاسفانه کشورهاي اروپايي علاوه بر منافقين، مأمن و پناهگاه نمايندگان گروههاي تروريستي و تجزيه طلب جديدي شده اند که آشکارا به دنبال تلاش براي تجزيه ايران هستند.

به گزارش هفت چشمه به نقل فارس، حميد بعيدي نژاد سفير ايران در لندن در صفحه توئيترش نوشت: «متاسفانه کشورهاي اروپايي علاوه بر منافقين، مأمن و پناهگاه نمايندگان گروههاي تروريستي و تجزيه طلب جديدي شده اند که آشکارا به دنبال تلاش براي تجزيه ايران هستند.»

وي افزود: «ملت ايران ايجاد فرصت به اين گروههاي منفور براي طراحي اقدامات تروريستي و تجزيه ايران را مصداق آزاديهاي سياسي نمي داند.»

به گزارش فارس، اتحاديه اروپا ديروز (سه‌شنبه) تحريم‌هايي را عليه چند تبعه ايراني بر اساس ادعاهاي بي اساس دانمارک اعمال کرد.

پليس دانمارک آبان‌ماه سال جاري بدون ارائه هيچ مستنداتي عوامل منتسب به ايران را به حمله به يک فرد در خاک اين کشور متهم کرد و جمهوري اسلامي ايران در همان زمان قويا اين ادعا را تکذيب کرد.

اين اقدام روز گذشته اتحاديه اروپا واکنش «محمدجواد ظريف»، وزير امور خارجه ايران که در سفر هند به سر مي‌برد را نيز در پي داشت.

ظريف در اين خصوص در توئيترش نوشت: اروپايي‌ها از جمله دانمارک، هلند و فرانسه به منافقين - گروهي که ۱۲۰۰۰ ايراني را به قتل رساند و به صدام براي جنايت عليه کردهاي عراق کمک کرد- و تروريست‌هاي ديگري پناه مي‌دهند که قتل ايراني‌هاي بي‌گناه را از اروپا صحنه گرداني مي‌کنند. اتهام‌پراکني عليه ايران، اروپا را از مسئوليت پناه دادن به تروريست‌ها مبرا نمي‌کند.» 

بهرام قاسمي سخنگوي وزارت خارجه ايران نيز امروز اين اقدام اتحاديه اروپا را محکوم کرد و گفت که  جمهوري اسلامي در پاسخ به اين اقدام و در چارچوب عمل متقابل، اقدامات مقتضي را اتخاذ مي‌کند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg