کد مطلب: 173220
داوود فنايي در گفتگو با دانا:
دعوت "نيازمند" انتخاب خوب کي‌روش است/ رکوردها و نام ها مربوط به قبل است، ملاک عملکرد فعلي دروازه بان ها است
تاریخ انتشار : 1397/10/18 10:39:13
نمایش : 1302
داوود فنايي اظهار داشت: به هيچ عنوان از حضور پيام نيازمند در جمع دروازه بان هاي تيم ملي براي جام ملت هاي آسيا تعجب نمي کنم.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ داوود فنايي، دروازه‌بان سابق پرسپوليس که در پيکان به عنوان مربي دروازه‌بانان حضور داشت و نيازمند را به عنوان گلر پديده به فوتبال معرفي کرد، در گفتگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني دانا درباره دروازه‌باناني که کي‌روش با خود به جام ملت ها برد اظهار داشت: من نه تنها از حضور پيام نيازمند در جمع دروازه بان هاي تيم ملي براي جام ملت هاي آسيا تعجب نمي کنم بلکه از قبل هم پيش بيني مي کردم او به تيم ملي برسد.

فنايي در خصوص انتخاب پيام نيازمند توسط کي‌روش خاطر نشان کرد: سال گذشته در پيکان با پيام کار کردم و او و توانايي هايش را به خوبي مي شناسم. امسال هم که با سپاهان در صدر جدول است و به نظر من بردن نيازمند به جام ملت ها از انتخاب هاي خوب کي‌روش است. پيام با قلعه نويي رشد کرده و در اين نيم فصل از بهترين دروازه بانان ليگ هجدهم بوده است.

دروازه‌بان سابق پرسپوليس در ادامه پيرامون انتخاب دروازه بان توسط سرمربي تيم ملي تصريح کرد: به نظر من نيازمند با شايستگي انتخاب شد و خط خوردن حسين حسيني و رشيد مظاهري اصلا عجيب نبود. موضوع رکوردها و نام ها مربوط به قبل است، ملاک عملکرد فعلي دروازه بان ها است. حسيني که اين فصل خيلي کم براي استقلال بازي کرد و رکورد کلين شيت اش هم براي فصل گذشته بود.

مربي سابق دروازه بانان پيکان در مورد دروازه باناني که خط از تيم ملي براي جام ملت ها آسيا خط خوردند تاکيد کرد: مظاهري هم عملکرد خوبي در ذوب آهن نداشت و تيمش هم در جايگاه خوبي در جدول قرار ندارد. همه اين ها ملاک است ديگر، به نظرم کي‌روش وضعيت آمادگي روحي و رواني دروازه بان ها را هم مي بيند و انتخاب مي‌کند، براي انتخاب يک دروازه بان، نبايد به گذشته او کار داشت.

وي درباره حضور امير عابدزاده در تيم ملي براي اين تورنمنت افزود: امير عابدزاده را هم وقتي در تيم ملي جوانان بود زير نظر داشتم، او به هر حال توانسته در ليگ پرتغال بازي کند پس شايسته است. بيرانوند هم که در جام باشگاه هاي آسيا و جام جهاني عملکرد خوبي داشته و به نظرم بهترين گزينه براي دروزاه بان اول تيم ملي است. بايد به انتخاب کي‌روش احترام بگذاريم و براي تک تک بچه ها آرزوي موفقيت کنيم.

فنايي در پايان در ارتباط با منتقدان بيرانوند گفت: کساني که مي گويند عملکرد بيرانوند به حضور جلال حسيني بستگي دارد مگر جام جهاني را نديدند، آنجا که جلال نبود اما بيرانوند باز هم عملکرد خوبي از خود نشان داد. من به تيم کي‌روش خوش بين هستم و اميدوارم قهرمان آسيا شويم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg